اخبار داغ

افزایش وخامت اوضاع با ظهور ویروس کرونای دلتا؛

سپاه تا نابودی کامل کرونا در کنار مردم و کادر درمان است

سپاه تا نابودی کامل کرونا در کنار مردم و کادر درمان است
به همت ناحیه مقاومت بسیج فارسان و با همکاری شبکه بهداشت مرکز واکسیناسیون کووید ۱۹ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جهت واکسیناسیون فرهنگیان و عموم افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز، در شرایطی که ویروس منحوس کرونا زندگی عموم مردم را مختل و وضعیت بحرانی را در سطح کشور و شهرستان فارسان به وجود آورده است سپاه ناحیه فارسان با افتتاح مرکز واکسیناسیون کووید 19 سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جهت واکسینه کردن فرهنگیان و عموم مردم گام برداشت.
 
سید هادی صالحی فرمانده سپاه ناحیه فارسان در این خصوص گفت: سپاه با همه توان و شرایط و امکانات خود اعلام آمادگی کرد تا به کادر درمان و مردم کمک کند و از همان ابتدا نیز هر کاری که در توان داشت از ضدعفونی معابر گرفته تا تولید و توزیع ماسک و یا توزیع بسته‌های کمک معیشتی در بین آسیب دیدگان کرونا انجام داد.
 
وی تصریح کرد: اکنون در این شرایط که ظهور ویروس کرونای دلتا بر وخامت اوضاع افزود باید تلاش کنیم تا واکسیناسیون عمومی را هرچه سریع‌تر انجام دهیم تا زودتر از گسترش بیماری جلوگیری و ویروس را ریشه‌کن کنیم.
 
صالحی بیان داشت: در همین راستا نیروهای سپاه با آماده‌سازی سالن ورزشی ولایت که متعلق به سپاه است برای واکسینه کردن مردم مرکز واکسیناسیون کووید 19 سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را راه‌اندازی کردند و با هماهنگی‌هایی که با شبکه بهداشت و آموزش و پروش شهرستان انجام‌شد، مقرر گشت تا قسمتی از فرهنگیان شهرستان و مردم در این مرکز واکسینه شوند تا انشالله در ابتدای مهر بتوانیم مدارس را با آرامش خاطر بازگشایی کنیم.
 
اسفندیار تیموری ریاست محترم آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان نیز گفت: قرار است که 1409 نفر از فرهنگیان شهرستان فارسان در ده مرکز ازجمله همین مرکز واکسیناسیون سپهبد شهید سلیمانی واکسینه شوند تا انشالله در اول مهرماه بتوانیم مدارس را بازگشایی کنیم
 
به گزارش جهانبین نیوز؛همان‌طور که مسئولان در وزارت بهداشت بارها تأکید کردند واکسن به‌تنهایی نمی‌تواند ایمنی را ایجاد کند و باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد و با شست و شوی مداوم دست‌ها، زدن ماسک و پرهیز از تجمعات به کنترل بیماری کمک کرد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, جهانبین نیوز,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه