اخبار داغ

سلیمی در گفت‌وگو با دانا:

ترک فعل‌های رئیس دولت دوازدهم باید تک به تک بررسی شود/ روحانی تلاش می‌کند کارنامه دولتش دیده نشود

ترک فعل‌های رئیس دولت دوازدهم باید تک به تک بررسی شود/ روحانی تلاش می‌کند کارنامه دولتش دیده نشود
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای روحانی با فرار رو به جلو تلاش می کند مردم از کارنامه پرحاشیه عملکرد دولت با خبر نشوند و این کارنامه دیده نشود، گفت: این کارنامه حتما باید بررسی شود و هر جا که تقصیر و کم کاری رخ داده با جدیت رسیدگی شود.
[

«علیرضا سلیمی»، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه بعد از پایان دوران ریاست جمهوری آقای روحانی حتما تعقیب وی به خاطر ترک فعل ها در دوران مسئولیتش وجود دارد گفت: آقای روحانی قول داده بود هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم؛ قول داده بود چون زبان دنیا را بلد است تحریم ها را برمی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره اینکه در جریان مذاکرات اروپا و آمریکا به سر آقای روحانی کلاه گذاشتند ادامه داد: آقای روحانی در ایام پایانی مسئولیتش طی روزها و هفته های اخیر علی رقم میل باطنی اعترافات سنگینی در این باره داشت، آقای روحانی گفته بود آنچنان رونقی ایجاد می کنیم که مردم به یارانه نیازی نداشته باشند اما آنچنان زندگی بر مردم سخت گرفته شد که حتی به نان شب خود محتاج شدند.

,

نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره ترک فعل رئیس جمهور در حوزه امکانات زیرساختی عنوان کرد: امروز شاهد اوضاع نابسامان تولید برق در کشور هستیم؛ ما صادر کننده برق به پنج کشور بودیم اما به وارد کننده برق تبدیل شدیم و آنچنان در مسئله برق دچار کمبود هستیم که صنایع ما دچار مشکل هستند.

,

سلیمی با اشاره به کم کاری های دولت آقای روحانی در حوزه گاز گفت: در حوزه نفت و گاز کم کاری های عجیبی در این دولت اتفاق افتاد که زمستان امسال آثار آن را شاهد خواهیم بود، آقای زنگنه خودش اعتراف کرد که امسال زمستان با مشکل گاز مواجه خواهیم شد.

,

وی با اشاره به کم کاری ها در حوزه سیاست خارجی عنوان کرد: آقای روحانی وقتی آمد گفت زبان دنیا را بلدیم اما نه تنها با کشورها اروپایی و آمریکا روابطمان درست نشد بلکه روابطمان با کشورهای دوست و همسایه هم تضعیف شد.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بیکاری در کشور در دوران آقای روحانی رشد چشم گیری پیدا کرد؛ بدهی های خارجی بیشتر از زمانی شد که آقای روحانی دولت را تحویل گرفت؛ دولت آقای روحانی بدهی خود را به صندوق توسعه پرداخت نکرد و بدهی سنگینی در این حوزه بر جا گذاشت؛ کشور را با تورم نقطه به نقطه 70 درصدی تحویل می دهد؛ نقدینگی 4 هزار میلیارد تومان در کشور در حال تجربه شدن است؛ سرمایه گذاری خارجی از عدد 4 میلیارد و 6 میلیون دلار در سال به رقم زیر یک میلیارد دلار رسیدیم؛ اینها هم از جمله ترک فعل های آقای روحانی است که باید به آن رسیدگی شود.

,

سلیمی با اشاره به اینکه آقای روحانی با فرار رو به جلو تلاش می کند مردم از کارنامه پرحاشیه عملکرد دولت با خبر نشوند و این کارنامه دیده نشود؛ تصریح کرد: این کارنامه حتما باید بررسی شود و هر جا که تقصیر و کم کاری رخ داده با جدیت رسیدگی شود چه از سوی شخص رئیس جمهور و چه از سوی وزرا و مدیران ارشد.

,

وی با بیان اینکه اعتماد به غرب از سوی دولت آقای روحانی مملکت را گرفتار کرد گفت: امیدوارم این ترک فعل ها مورد پیگرد قانونی قرار گیرد، 30 هزار میلیارد دلار ارز 4200 تومانی کجا رفته است، حسین فریدون چرا در دولت دستیار ویژه بود و هر کاری می خواست می کرد؛ آقای آشنا فقط به خاطر یک جرم محکوم شده است اما سایر مواردی که به خاطر مشاوره هایشان کشور را به دره عمیق انداخت نباید فراموش شود. باید این موارد به طور تک به تک مورد بررسی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/ک

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه