اخبار داغ

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز:

درگیری قبلی و تزریق واکسن ضامن عدم ابتلای مجدد به کووید ۱۹ نیست/ روند صعودی ابتلا به کرونا، بیماران سرپایی و بستری در البرز

درگیری قبلی و تزریق واکسن ضامن عدم ابتلای مجدد به کووید ۱۹ نیست/ روند صعودی ابتلا به کرونا، بیماران سرپایی و بستری در البرز
مهرداد بابایی گفت: تمام تخت‌های بیمارستانی در کرج پر شده و به دلیل عدم رعایت شیوه نامه یهداشتی و محدودیت‌ها، بیماران غیرکرونایی در اورژانس هم زیاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی ستاد کرونای استان البرز با اشاره به اینکه تا کنون تصمیم گیری برای تعطیلی دو هفته ای قطعی نشده است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: بر اساس پیشنهاد وزیر بهداشت به رهبر معظم انقلاب و دستور ایشان، این مسئله در ستاد ملی کرونا بررسی و در صورت تصویب اعمال می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
مهرداد بابایی به روند افزایشی تعداد بیماران سرپایی، بستری و ابتلا به کرونا اشاره کرد و افزود: تمام تخت های بیمارستانی در کرج پر است، به دلیل عدم رعایت شیوه نامه یهداشتی و محدودیت ها، بیماران غیرکرونایی در اورژانس هم زیاد شده است، در نتیجه پیشنهاد این است که ضمن تعطیلی، محدودیت ها سخت تر وضع و پیگیری شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه از روز شنبه آینده، تصمیم گیری شده که قرارگاه کرونا هر روز فعال و محدودیت ها پیگیری شود، امیدواریم صمت و اصناف پیگیر موضوع باشند و به ما کمک کنند، متاسفانه تمام بار بیماری روی دوش همکاران سلامت و اورژانس است. ۱۸ ماه گذشته فعال بودند و نگرانم توان بدنی برای ادامه کار نداشته باشند.
,
 
,
بابایی با تاکید بر اینکه محدودیت ها برای حفظ جان شهروندان است، تصریح کرد: ابتلای قبلی و تزریق واکسن تضمین کننده عدم ابتلای مجدد نیست ماسک و محدودیت ها باید رعایت شود. تجمع مردم در محل واکسیناسیون خطرناک است و نباید شهروندان بدون ثبت نام و تعیین نوبت در مراکز حضور پیدا کنند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تجمع افراد در مراکز، واکسیناسیون را مختل می کند، گفت: در حال حاضر حتی فرد می تواند محل تزریق واکسن و زمان را انتخاب کند، تا کنون ۲۰ مرکز راه اندازی شده است و به دنبال افزایش آنها برای کاهش حجم تقاضا و ازدجام هستیم اما مهم ترین راه کنتترل بیماری پیشگری است.
,
 
,
سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه پیشگیری از کرونا در گرو استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است، خاطر نشان داشت: گونه دلتا در فضای باز امکان انتقال بیشتری دارد. محل تردد ۱۴ استان هستیم، ناچاریم اعمال قانون کنیم اما اگر خواست مردم رعایت باشد نیاز به برخورد قهری پیدا نمی کنیم.
 
,
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه