اخبار داغ

استاندار یزد مطرح کرد

توجه به مناطق محروم استان یزد طی هشت سال گذشته

توجه به مناطق محروم استان یزد طی هشت سال گذشته
طالبی استاندار یزد گفت: خوشبختانه در طی این هشت سال عمر دولت تدبیر و امید شاهد اتفاقات بسیار خوب و بزرگی در شهرستانهای محروم استان به رغم کمبود اعتبارات و تحریم‌ها بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدعلی طالبی استاندار یزد شب گذشته در مراسم افتتاحیه شهرستان تازه تاسیس مروست از توابع شهرستان خاتم در استان یزد که به دنبال تبدیل این بخش به شهرستان برگزار شد، گفت: این رویداد در روزهای پایانی عمر دولت تدبیر و امید خاطره‌انگیز است و جا دارد که از تمام دست اندرکاران این اقدام و پیگیری‌های موثری که در این باره صورت گرفته است، تقدیر و تشکر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی خاطرنشان کرد: در حالی که خیلی از این چنین ارتقاءها در حوزه سیاسی کشورمان گاهاً با مقاومت‌هایی مواجه می‌شویم ولی خوشبختانه در شهرستان خاتم شاهد وقوع چنین موضوعی با توجه به مردم خونگرم و روحیه خوب آنها نبودیم.

,

استاندار یکی از نکات قابل توجه در دولت تدبیر و امید را اهتمام به تحقق مطالبات مردم در حوزه تقسیمات سیاسی بود که به بهترین نحو در کشور  استان یزد محقق شد و شاهد ارتقاء مناطقی مانند مجومرد در استان پس از انتظاری 45 ساله بودیم و رضایت خوب مردم این مناطق در شهرستانها و بخش‌ها بودیم.

,

وی افزود: خوشبختانه در طی این هشت سال عمر دولت تدبیر و امید شاهد اتفاقات بسیار خوب و بزرگی در شهرستانهای محروم استان به رغم کمبود اعتبارات و تحریم‌ها بودیم به عنوان نمونه دغدغه تامین برق پایدار در شهرستان‌های خاتم و مروست به ویژه برای رفع مشکل زیرساختهای توسعه ای منطقه با اجرای طرح‌های مهمی در این منطقه مرتفع شده است.

,

وی نقطه قوت این منطقه را دوستی دو شهرستان خاتم و مروست ذکر کرد و گفت: این تعامل با توجه به ظرفیتهای بالای دو شهرستان می‌تواند منشاء تحولات خوبی در این منطقه محروم از استان یزد شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه