اخبار داغ

کدخدازاده؛

کریدور بزرگراهی غرب کشور، نقطه اتصال مناطق تجاری در کشور

کریدور بزرگراهی غرب کشور، نقطه اتصال مناطق تجاری در کشور
معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان غربی یکی از شریان‌های اصلی و نقطه اتصال ۲ منطقه پر تردد تجاری؛ پایانه مرزی بازرگان به بندر امام خمینی(ره) محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، محمدرضا کدخدازاده در این بازدید با اشاره به اهمیت تکمیل کریدور بزرگراهی شمال غرب کشور، گفت: کریدور بزرگراهی غرب کشور در آذربایجان‌غربی یکی از شریان‌های اصلی و نقطه اتصال دو منطقه پر تردد تجاری؛ پایانه مرزی بازرگان به بندر امام خمینی(ره) محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: کریدور بزرگراهی غرب کشور نقش آذربایجان‌غربی را در ترانزیت منطقه‌ای برجسته  می‌کند.

,

وی در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر، توسعه شبکه حمل و نقل جاده‌ای در استان رشد شتابانی دارد و این اقدام برای گسترش ترانزیت بین‌المللی ضروری است.

,

پیشرفت ۷۰ درصدی کنارگذر شمالغربی میاندوآب

,

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این بازدید گفت: کنارگذر شمالغربی شهرستان میاندوآب هم اکنون از ۷۰ درصد پیشرفت اجرایی برخوردار است.

,

سیدمحسن حمزه لو با اشاره به اهمیت این پروژه و تاکید بر اتمام سریع آن، افزود: با روند پیشرفت موجود، پیش بینی می شود این پروژه تا پایان سال تکمیل شود.

,

محورهای مواصلاتی میاندوآب، نیازمندتوجه ویژه

,

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به موقعیت میاندوآب به عنوان چهارراه ارتباطی در شمال غرب کشور است، اظهار کرد: محورهای مواصلاتی میاندوآب از پرترافیک ترین محورها در منطقه هستند که همین امر لازمه توجه ویژه و بیشتر را می رساند.

,

مهدی عیسی زاده گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، ترافیک ناشی از ورود خودروهای سنگین به داخل شهر که باعث از بین رفتن آسفالت معابر، ایجاد آلودگی صوتی و سلب آرامش شهروندان می‌شود، کاسته شود.

,

گفتنی است، معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از کنارگذر شمال غربی شهرستان میاندوآب و جاده میاندوآب- شاهین دژ بازدید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه