اخبار داغ

معاون آموزش و پرورش استان:

۱۸ پایگاه انتخاب رشته کنکور در لرستان فعال شد

۱۸ پایگاه انتخاب رشته کنکور در لرستان فعال شد
بازگیران گفت: ۱۸ پایگاه انتخاب رشته در استان دایر شده که در این پایگاه ها ۷۲ کارشناس مجرب آماده ارائه مشاوره به کنکوری ها هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصراله بازگیران در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: انتخاب رشته داوطلبان کنکور از امروز آغاز شده که انتخاب رشته برای همه متقاضیان در یک فرم انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همین راستا ۱۸ پایگاه انتخاب رشته در استان دایر شده که در این پایگاه ها۷۲ کارشناس مجرب آماده ارائه مشاوره به کنکوری ها هستند.

,

معاون آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: برترین مشاوره ها برای حضور در این پایگاه ها برگزیده شده البته علاوه بر ارائه مشاوره برای رشته های کنکور، در بخش های دیگر نیز آماده ارائه مشاوره به دانش آموزان می باشند.

,

بازگیران عنوان کرد: امسال در کنکور سراسری ۲۶ هزار و ۲۰۰ نفر در رشته های هنر، تجربی، ریاضی و فنی، انسانی و زبان خارجه در استان رقابت کردند.

,

وی بیان کرد: از این تعداد هزار و ۲۱۵ نفر در رشته هنر، ۸۲۵ نفر در رشته ریاضی و فنی، ۱۴ هزار و ۱۱۸ نفر در رشته تجربی، هفت هزار و ۸۵۶ نفر در رشته انسانی و دو هزار و ۱۸۶ نفر در رشته زبان خارجه شرکت نموده که قبول شدگان از امروز می توانند اقدام به انتخاب رشته نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه