اخبار داغ

فرماندار بابل:

خسارت ۷۵ میلیاردی سیل به راه‌های ارتباطی بابل/ میزان خسارت به بخش کشاورزی در دست بررسی است

خسارت ۷۵ میلیاردی سیل به راه‌های ارتباطی بابل/ میزان خسارت به بخش کشاورزی در دست بررسی است
قربانعلی ولیزاده با بیان اینکه برآورد خسارت وارده در خصوص راه‌های بابل تقریبا به اتمام رسیده است و برآوردها برای خسارات وارده به اراضی کشاورزی در دست انجام است؛ گفت: برآورد اولیه خسارت وارده به این شهرستان حدود ۷۵ میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قربانعلی ولیزاده بورا در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص میزان خسارات وارده به این شهرستان در پی سیلاب اخیر، اظهار کرد: سیلاب اخیر خسارت‌های قابل توجهی را به این شهرستان وارد کرد.

وی افزود: برآورد خسارت وارده در خصوص راه‌ها تقریبا به اتمام رسیده است و برآوردها برای خسارات وارده به اراضی کشاورزی در دست انجام است.

فرماندار بابل، با بیان اینکه در حادثه دسیلاب اخیر به هیچ یک از واحدهای مسکونی خسارتی وارد نشد؛خاطرنشان کرد: تخریب راه‌ها، پل‌های ارتباطی، استخرهای پرورش ماهی و اراضی کشاورزی از عمده‌ترین بخش‌هایی بود که در سیل اخیر، خسارات جدی به آن واد شده است.

این مسئول با بیان اینکه در پی وقوع این حادثه شاهد تلفات جانی نبودیم؛ گفت: در پی وقوع سیل شاهد قطعی برق، آب و گاز در برخی از مناطق شهرستان بودیم که با همت دستگاه‌های مربوطه، اکنون مشکل کاملا رفع شده است و در حال حاضر قطعی نداریم.

ولیزاده بورا اعلام کرد: در بحث راه به دلیل اینکه سطح آب هنوز در رودخانه‌ها فروکش نکرده است، به دلیل تخریب پل، راه ارتباطی چند روستا همچنان مسدود است و امیدواریم طی 24 ساعت آینده، این راه‌ها ترمیم و بازگشایی شوند.

وی تصریح کرد: برآورد اولیه خسارت وارده به این شهرستان حدود 70 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود.

فرماندار بابل بیان کرد: آسیب به جاده شیخ‌موسی و راه های روستایی و تخریب دو پل در روستاهای امیرده و گردرودبار و تخریب دو پل موقت در روستاهای وولی‌کله و بتلیم از خسارت‌های این سیلاب بود.

این مسئول ادامه داد: اراضی زراعی برخی از روستاها و دو مزرعه ماهی در روستاهای خریون بندپی‌ شرقی و  دولت_رودبار بندپی‌غربی نیز در این سیلاب خسارت دید.

فرماندار بابل بیان کرد: در پی سیلاب روز گذشته، راه ارتباطی تعدادی از روستاهای بالادست بندپی‌شرقی قطع شد که عوامل راهداری در حال تلاش برای بهسازی مسیرها و برقراری دسترسی به این روستاها هستند و در پی تخریب پل‌های روستاهای امیرده و گردرودبار، شهروندان برای تردد بین بندپی‌شرقی و بابل‌کنار از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه