اخبار داغ

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

تیم خانه بسکتبال زنجان به لیگ دسته یک کشور صعود کرد

تیم خانه بسکتبال زنجان به لیگ دسته یک کشور صعود کرد
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تیم خانه بسکتبال زنجان به صورت مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور صعود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تیم خانه بسکتبال زنجان در رقابت‌های لیگ دسته 2 کشور که تیم چهارم گروه الف بود با برد دیروز (دوشنبه 11 مرداد) در برابر تیم کرمانشاه که تیم اول گروه ب این رقابت‌ها بود به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: تیم خانه بسکتبال زنجان با این برد علاوه بر قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر کشور به صورت مستقیم به لیگ دسته یک نیز صعود کرد.

,

امانی افزود: مسابقات لیگ دسته 2 بسکتبال کشور امسال با حضور ۳۱ تیم از سراسر کشور برگزار شد.

,

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تیم جوان خانه بسکتبال زنجان با میانگین سنی کمتر از 18 سال بازیکنان توانست تا اینجای کار، جزء 4 تیم برتر کشور باشد.

,

وی در خصوص نحوه فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شرایط کرونایی اظهار داشت: در وضعیت قرمز کرونایی، فعالیت رشته‌های ورزشی که در گروه‌بندی فدراسیون‌ها در گروه‌های 2 ، 3 و 4 قرار دارند تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

,

امانی تصریح کرد: فعالیت رشته‌های ورزشی گروه یک نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حداقل نفرات، مجاز است.

,

وی افزود: نظارت جدی و مستمر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن ورزشی دولتی و باشگاه‌های خصوصی از سوی هیات‌های ورزشی ضروری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه