اخبار داغ

نمره مردودی مردم به کارنامه دولت تدبیر؛

حلالیت طلبی روحانی در میان بی‌تدبیری و بحران کرونا رنگ باخت!

حلالیت طلبی روحانی در میان بی‌تدبیری و بحران کرونا رنگ باخت!
تجربه‌‌ رویکرد روحانی طی ۸ سال گذشته در عرصه‌‌ سیاست داخلی و خارجی بیانگر این است که وی بیش از هر رئیس‌جمهور دیگر با بیان و عملکرد خود باعث به وجود آمدن انگاره‌‌ شکاف از سطح جامعه تا رأس حاکمیت بوده و در کارنامه خود نمره مردودی از مردم دریافت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، دولت روحانی از پرحاشیه ترین دولت‌های روی کار آمده در کشور به شمار می‌رود و این دولت با چاشنی نگاه های متفاوت و غربی طی ۸سال تمام تلاش خود را برای تسویه حساب با رقبای سیاسی خود به کار گرفت به طوری که در گام اول اقدام به چالش زایی در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دیپلماسی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

دولت روحانی تا دقایق پایانی عمر خود سلامت مردم را هدف قرار داد و با بی تدبیری در مقابله با کرونا، سلامت مردم را به مخاطره انداخت. به طوری که با شیوع کرونا دلتا و افزایش نگرانی ها از خیز جدید این بیماری با مسائل و مشکلات بیشتر، ستاد ملی کرونا به ریاست روحانی عملا تعطیل شد و مصوبات این ستاد فقط بر روی کاغذ ماند به طوری که محدودیت های کرونایی عملا در کشور رها شد.

,

بی تدبیری دولت در کنترل محدودیت های کرونایی

, بی تدبیری دولت در کنترل محدودیت های کرونایی, بی تدبیری دولت در کنترل محدودیت های کرونایی,
حذف زیر پوستی محدودیت های کرونا از قبیل بسته شدن تالارها و اعمال محدودیت جدی تردد خودروها به مناطق قرمز، حالا کشور با یک بحران جدی کرونایی روبرو شده است.
,

بی تدبیری و تعلل در واردات واکسن هم مزید بر علت شد که سرعت شیوع و ابتلا بر تزریق واکسن در کشور پیشی گیرد تا جایی که دولت باز هم مثل گذشته و به دفعات هر موقع سهل انگاری و بی تدبیری می کرد و کشور را به بحران می کشاند، به مقام معظم رهبری نامه نگاری می کرد حالا هم وزیر بهداشت به مقام معظم رهبری برای تعطیلی دو هفته ای نامه نوشته است.

,

در واقع بحران کرونایی جدیدی کشور را مواجه کرده که ملت ایران تاوان سختی را باید در خصوص این بی تدبیری و سهل انگاری بدهد. افزایش قابل توجه بستری ها، مبتلایان و فوتی های کرونایی و نقاط قرمز و بحرانی کشور خود نشان دهنده این بی تدبیری می باشد.

,

, ,

حالا باید دید کشور چگونه می خواهد این بحران را پشت سر بگذارد و دولت روحانی پس از اتمام عمر کاری خود در مراجع قانونی پاسخگوی این همه بحران آفرینی و هزینه برای ملت است؟

,

تجربه‌‌ رویکرد روحانی طی ۸ سال گذشته در عرصه‌‌ سیاست داخلی و سیاست خارجی بیانگر این است که وی بیش از هر رئیس‌جمهور دیگر با بیان و عملکرد خود باعث به وجود آمدن انگاره‌‌ شکاف از سطح جامعه تا رأس حاکمیت بوده و در کارنامه خود نمره مردودی از مردم دریافت کرده است.

,

حملات روحانی به منتقدان خود و خطاب قرار دادن آنان با صفات سخیف گوناگون، قسمتی از این عملکرد بوده است.

,

روحانی تلاش می‌کند کارنامه دولتش دیده نشود

, روحانی تلاش می‌کند کارنامه دولتش دیده نشود, روحانی تلاش می‌کند کارنامه دولتش دیده نشود,

علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه بعد از پایان دوران ریاست جمهوری آقای روحانی حتما تعقیب وی به خاطر ترک فعل ها در دوران مسئولیتش وجود دارد، اظهار داشت: آقای روحانی قول داده بود هم چرخ سانتریفیوژها بچرخد و هم چرخ زندگی مردم؛ قول داده بود چون زبان دنیا را بلد است تحریم ها را برمی دارد.

,

وی با اشاره اینکه در جریان مذاکرات اروپا و آمریکا به سر آقای روحانی کلاه گذاشتند ادامه داد: آقای روحانی در ایام پایانی مسئولیتش طی روزها و هفته های اخیر علی رقم میل باطنی اعترافات سنگینی در این باره داشت، آقای روحانی گفته بود آنچنان رونقی ایجاد می کنیم که مردم به یارانه نیازی نداشته باشند اما آنچنان زندگی بر مردم سخت گرفته شد که حتی به نان شب خود محتاج شدند.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره ترک فعل رئیس جمهور در حوزه امکانات زیرساختی عنوان کرد: امروز شاهد اوضاع نابسامان تولید برق در کشور هستیم ما صادر کننده برق به پنج کشور بودیم اما به وارد کننده برق تبدیل شدیم آنچنان در مسئله برق دچار کمبود هستیم که صنایع ما دچار مشکل هستند.

,

وی با اشاره به کم کاری ها در حوزه سیاست خارجی تصریح کرد: آقای روحانی وقتی گفت زبان دنیا را بلدیم اما نه تنها با کشورها اروپایی و آمریکا روابطمان درست نشد بلکه روابطمان با کشورهای دوست و همسایه هم تضعیف شد.

,

, ,

فرار رو به جلو روحانی

, فرار رو به جلو روحانی, فرار رو به جلو روحانی,

سلیمی گفت: بیکاری در کشور در دوران آقای روحانی رشد چشم گیری پیدا کرد؛ بدهی های خارجی بیشتر از زمانی شد که آقای روحانی دولت را تحویل گرفت؛ دولت آقای روحانی بدهی خود را به صندوق توسعه پرداخت نکرد و بدهی سنگینی در این حوزه بر جا گذاشت؛ کشور را با تورم نقطه به نقطه ۷۰ درصدی تحویل می دهد؛ نقدینگی ۴ هزار میلیارد تومان در کشور در حال تجربه شدن است؛ سرمایه گذاری خارجی از عدد ۴ میلیارد و ۶ میلیون دلار در سال به رقم زیر یک میلیارد دلار رسیدیم؛ اینها هم از جمله ترک فعل های آقای روحانی است که باید به آن رسیدگی شود.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه آقای روحانی با فرار رو به جلو تلاش می کند مردم از کارنامه پرحاشیه عملکرد دولت با خبر نشوند و این کارنامه دیده نشود؛ تصریح کرد: این کارنامه حتما باید بررسی شود و هر جا که تقصیر و کم کاری رخ داده با جدیت رسیدگی شود چه از سوی شخص رئیس جمهور و چه از سوی وزرا و مدیران ارشد.

,

وی با بیان اینکه اعتماد به غرب از سوی دولت آقای روحانی مملکت را گرفتار کرد گفت: امیدوارم این ترک فعل ها مورد پیگرد قانونی قرار گیرد، ۳۰ هزار میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی کجا رفته است، حسین فریدون چرا در دولت دستیار ویژه بود و هر کاری می خواست می کرد؛ آقای آشنا فقط به خاطر یک جرم محکوم شده است اما سایر مواردی که به خاطر مشاوره هایشان کشور را به دره عمیق انداخت نباید فراموش شود. باید این موارد به طور تک به تک مورد بررسی قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه