اخبار داغ

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد:

پارک‌های شهرکرد با محدودیت امکانات تعطیل است

پارک‌های شهرکرد با محدودیت امکانات تعطیل است
سیدرضا هاشمی گفت: به منظور جلوگیری از تشدید موج‌های جدید بیماری، حفظ سلامت عموم مردم و وضعیت قرمز شهرستان شهرکرد و براساس مصوبه ستاد کرونا، پارک‌ها و فضاهای سبز شهرکرد با محدودیت امکانات تعطیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا هاشمی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  به منظور جلوگیری از تشدید موج های جدید بیماری، حفظ سلامت عموم مردم و وضعیت قرمز شهرستان شهرکرد و براساس مصوبه ستاد کرونا، پارک ها و فضاهای سبز شهرکرد با محدودیت امکانات تعطیل می باشند.

وی افزود: متاسفانه برخی شهروندان با بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا و حضور خود در پارکها، باعث حضور مسافران و گردشگران هم می شوند.

 هاشمی تاکید کرد: یکی از تصمیماتی که به منظور کنترل حضور شهروندان و جلوگیری از تجمع آنان در پارک های سطح شهرکرد گرفته شده، کاهش روشنایی و انسداد آبخوری ها و روشویی ها است.

وی، ورود تعداد کثیری مسافر به شهرستان در این ایام را از عوامل شیوع بیماری کرونا بیان و اضافه کرد: شیفت شبانه سازمان با همکاری بنیاد تعاون ناجا با افرادی که اقدام به برپایی چادر در پارک ها و فضای سبز شهرکرد کنند، برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه