اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اعلام کرد

فعالیت های اثربخش شورایاران در برگزاری برنامه های مناسبتی

فعالیت های اثربخش شورایاران در برگزاری برنامه های مناسبتی
حجت الاسلام متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شورایاران در برگزاری برنامه های مناسبتی در استان‌ها نقش بسزایی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد ظهر امروز در دیدار با امام جمعه یزد با اشاره به سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی(ره) تاسیس و با تصویب مجلس، اساسنامه ای برای آن مشخص شد که بر اساس این اساسنامه، این شورا ماموریت ساماندهی و مدیریت مراسم ملی و مذهبی و عمومی کشور و بهره گیری از ظرفیت دستگاه ها را بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

حجت الاسلام متوسل بیان کرد: برای اینکه در این شورا به صورت جزیره ای عمل نشود، با مدیریت و حمایت و بهره گیری از ظرفیت مجموعه های فرهنگی کشور اقدام به اجرای برنامه ها می‌کند.

,

وی با اشاره به ارکان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: این تشکیلات چهار رکن شامل نماینده ولی فقیه به عنوان رئیس شورا، شورای سیاستگذاری متشکل از 9 نفر، قائم مقام شورا و مجمع نمایندگان شامل 16 دستگاه دارد.

,

متوسل یادآور شد: در استانها علاوه بر این تشکیلات، شورا یاورانی تعریف شدند که این افراد به برگزاری برنامه ها و مناسبت ها کمک می کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه