اخبار داغ

رئیس پژوهشکده مکتب حاج قاسم تأکید کرد؛

تأمین منابع معتبر؛ اولویت اول پژوهشکده مکتب حاج قاسم است

تأمین منابع معتبر؛ اولویت اول پژوهشکده مکتب حاج قاسم است
محمد هادی قهاری گفت: اولویت اول ما تأمین منابع معتبر در حوزه مکتب حاج قاسم و تولید منابع در این عرصه به صورت نرم افزار، کتاب و سامانه است تا در اختیار محققان و پژوهشگران قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد هادی قهاری در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: پژوهشکده مکتب حاج قاسم سلیمانی در سال 99 در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و از سال 1400 شروع به کار کرده است که یک ردیف بودجه مستقل نیز در مجلس برای این پژوهشکده در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس پژوهشکده مکتب حاج قاسم ادامه داد: شورای سیاست گذاری پژوهشکده در سال 1400 تشکیل و پنج گروه پژوهشی برای این پژوهشکده به تصویب رسیده است.

,

وی با اشاره به اینکه این پژوهشکده ذیل دانشگاه شهید باهنر تعریف شده است، ابراز کرد: از ابتدای کار مدیر گروه و اعضای هئیت علمی هر گروه مشخص شده است و ما فعالیت پژوهشکده را به سبک و شیوه حاج قاسم شروع کرده ایم و با مراکز و سازمان هایی که در خصوص سپهبد شهید سلیمانی کار می کنند، رایزنی خود را آغاز کرده ایم تا موازی کار نشود.

,

حجت الاسلام قهاری عنوان کرد: هم اکنون در مرحله تدوین برنامه های راهبردی پنج گروه پژوهشی در سطوح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هستیم تا بتوانیم اهداف، سیاست ها و اقدامات عملیاتی را انجام دهیم و لازمه این امر این است که با مراکزی که در راستای مکتب حاج قاسم فعالیت می کنند، ارتباط و رایزنی داشته باشیم تا کار تکراری انجام نشود.

,

رئیس پژوهشکده مکتب حاج قاسم با بیان اینکه چنانچه عملکرد پژوهشکده مطلوب باشد، در سال های بعد بودجه این پژوهشکده افزایش پیدا خواهد کرد، خاطر نشان کرد: اولویت اول ما تأمین منابع معتبر در حوزه مکتب حاج قاسم و تولید منابع در این عرصه به صورت نرم افزار، کتاب و سامانه است تا در اختیار محققان و پژوهشگران قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه