اخبار داغ

واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به نبود آزمایشگاه تست اعتیاد در چرام

واکنش رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به نبود آزمایشگاه تست اعتیاد در چرام
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات تست اعتیاد مخصوص سه شهرستان بزرگ کهگیلویه و بویراحمد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس تعدادی از شهروندان  شهر چرام از نبود آزمایشگاه تست اعتیاد دراین شهر گلایه داشته و عنوان کردند:برای آزمایش عدم اعتیاد مسافت چندین کیلومتری را از شهر چرام به سمت  یاسوج طی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این شهروندان با بیان اینکه مسیر طی شده نیازمند هزینه سوخت، رفت و آمدهای مکرر بوده که  سبب خطرات مختلف از جمله تصادفات می شود، عنوان کردند: از مسئولان محترم تقاضا داریم زمینه انجام آزمایش تست اعتیاد در شهرستان دهدشت فراهم شود تا لازم نباشد  مسافت چند ساعته  طی شده و به مرکز استان جهت این موضوع مراجعه شود.

,

این شهروندان اظهار داشتند: در برخی از این مراجعات به مرکز استان با خرابی و قطعی سیستم مواجه شدیم و این موضوع سبب ایجاد مشکلاتی می شود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در گفتگو با صبح زاگرس در این رابطه گفت: سطح بندی خدمات شامل شهرهای کوچک نمی شود و  این سطح بندی  به شهرهایی مانند چرام، لنده، بهمئی و باشت تعلق نمی گیرد، به عنوان مثال در سطح بندی وزارت بهداشت متخصص سونوگرافی برای لنده در نظر گرفته نشده است.

, صبح زاگرس,

یزدانپناه در ادامه بیان کرد: خدماتی مانند تست اعتیاد برای سه شهرستان بزرگ استان یعنی دهدشت، گچساران و یاسوج است و تا 20 سال آینده آزمایشگاه ترک اعتیاد به آنها تعلق نمی گیرد.

,

وی افزود: یکی از دلایل نبود آزمایشگاه ترک اعتیاد به جمعیت آن شهر بستگی دارد در این راستا بیمارستان شهر سی سخت راه اندازی می شود اما آزمایشگاه ترک اعتیاد برای آنها درنظرگرفته نخواهد شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه