اخبار داغ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه:

۶۵ درصد جمعیت واجد شرایط تربت‌ حیدریه واکسن کرونا دریافت کردند

۶۵ درصد جمعیت واجد شرایط تربت‌ حیدریه واکسن کرونا دریافت کردند
بهره مند گفت: تاکنون ۶۵ درصد گروه سنی بالای ۵۵ سال جمعیت هدف تحت پوشش این دانشگاه، واکسن پیشگیری از کرونا دریافت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ الهام بهره‌مند معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ظهر امروز در آیین واکسیناسیون اصحاب رسانه تربت‌ حیدریه اظهار کرد: گروه هدف بالای 18 سال جمعیت تحت پوشش این دانشگاه 247 هزار نفر است و تاکنون 15 درصد این افراد واکسینه شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فراخوان‌ها روزانه انجام می‌شود، از جمعیت هدف فراخوان شده درخواست می کنیم در تاریخ مقرر برای انجام واکسیناسیون خود به مراکز تعیین شده، مراجعه کنند.  

,

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: پیشتر در روز هزار تزریق انجام می‌دادیم، اما اکنون به 2 هزار تزریق در روز رسیده‌است.
 
بهره‌مند افزود: بر این اساس تاکنون در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه برای  47 هزار نفر تزریق انجام شده که از این تعداد 10 هزار نفر نوبت اول و دوم را نیز دریافت کرده‌اند.

,
,
,

وی با بیان این‌که در 34 مرکز خدمات جامع سلامت این خطه، واکسیناسیون در حال انجام است، گفت: در شهر تربت‌ حیدریه مرکز تجمیعی شهدای مدافع سلامت واقع در سالن ورزشی پایانه مسافربری، فرهنگیان در مرکز واکسیناسیون تجمیعی فرهنگیان و در سایر مراکز خدمات جامع سلامت روستایی، کار واکسیناسیون جمعیت روستایی در حال انجام است.

,

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن در سه شهرستان تربت‌ حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه