اخبار داغ

معاون قضائی رئیس دادگستری البرز:

۵۰۲ چاه غیرمجاز در استان البرز پلمب شد/ شناسایی تغییر کاربری ۶۵ درصد اراضی با سامانه هوشمند

۵۰۲ چاه غیرمجاز در استان البرز پلمب شد/ شناسایی تغییر کاربری ۶۵ درصد اراضی با سامانه هوشمند
حسین اعظمی گفت: یکی از مهم ترین محورهای قرارگاه صیانت در زمینه محیط زیست و اراضی ملی، اجرای طرح کاداستر و سند دار کردن اراضلی ملی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون قضایی رئیس کل دادگستری البرز امروز سه شنبه در نشست قرارگاه صیانت از بیت المال، به طراحی سامانه هوشمند در راستای تغییر کاربری توسط جهاد کشاورزی البرز اشاره کرد و گفت: این سامانه سه روز یکبار با دقت ۹۷ درصد تغییرات کاربری را گزارش می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسین اعظمی با اشاره به اینکه گزارش های سامانه مذکور پس از ارسال به دادگستری توسط دادستان های استان پیگیری می شود، افزود: یکی از مهم ترین محورهای قرارگاه صیانت در زمینه محیط زیست و اراضی ملی، اجرای طرح کاداستر و سند دار کردن اراضلی ملی است.
,
 
,
وی تمرکز و ارائه برنامه هایی برای حفظ رودخانه کرج را از برنامه های پیش روی قرارگاه صیانت از بیت المال دانست و اظهار داشت: مراحل شناسایی وضعیت این رودخانه به پایان خود رسیده و در ۶ ماه ابتدای سال جاری وارد فاز عملیاتی خواهیم شد.
,
 
,
اعظمی با اشاره به انسداد ۵۰۲ چاه غیرمجاز در سال ۹۹ اشاره و تصریح کرد: ۱۸۷ مورد آزادسازی به مساحت ۱۳ هکتار در در بستر و حریم رودخانه کرج هم انجام شده است که نسبت به سال ۹۸ با رشد ۴۰ درصدی همراه بوده است، همچنین در ۴ ماه ابتدای سال جاری ۲ هزار هکتار از اراضی البرز آزادسازی شده است. 
,
 
,
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان البرز  در خاتمه با اشاره به اینکه سامانه هوشمند جهاد کشاورزی در راستای افزایش آزادسازی اراضی تغییر کاربری شده نقش ویژه ای داشته است، خاطر نشان داشت: ۶۵ درصد شناسایی ‌ها توسط این سامانه انجام شده و نسبت به سال گذشته ۸۳ درصد رشد شناسایی را نشان می‌دهد.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه