اخبار داغ

مصیبت ادامه‌دار در جنگل های بویراحمد/ قاتلان فراری جنگل را شناسایی کنید+ فیلم

مصیبت ادامه‌دار در جنگل های بویراحمد/ قاتلان فراری  جنگل را شناسایی کنید+ فیلم
به‌دنبال قتل‌های سریالی جنگل ها در کهگیلویه و بویراحمد با انتشار فیلم جنایت‌های این قاتلان تحرک‌بخشی مسئولان را از دستگاه قضا مطالبه می‌کنیم تا شاید در این رابطه چاره‌ای اندیشیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نان آور جمع زیادی از مردم کهگیلویه و بویراحمد، سالهاست در بی خیالی مسئولان استان به قتل می رسدبه گونه ای که در فیلم زیر که مربوط به روستای مختار بویراحمد است دردناک ترین تصاویر قابل مشاهده بوده و قاتلین یا فراری هستند و یا هم اینکه از طبیعت عبرت نمی گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بلوط در خطه زاگرس نماد استقامت و زندگی مردمان این دیار است و سالهاست قوت زنان و مردان را می دهد اما متاسفانه انسان و آتش قاتلین این نان آوران خانواده ها هستند .

,

آتش سالهاست با میراث عشایر کهگیلویه و بویراحمد در نبرداست تا انسان هم از پشت به این نعمت خداوندی خنجر بزند و برای منافعش آنها را ایستاده به قتل برسانند.

,

بلوط های زاگرس که نان آنها قوت کهگیلویه و بویراحمدی هاست چند سالی می شود که با آفت،آتش و انسان در تقابل است و روز به روز از تعداد آنها کاسته می شود و سازه های آهنی جای آنها را می گیرد.

,

بنظر می رسد مسئولانی استانی از دستگیری این قاتلین عاجز مانده و نمی خواهند برای بلوط های زاگرس کاری کنند و شاید قهر طبیعت با انسان علت اصلی این عدم توجه می باشد.

,

مسئولان صدای ناله زاگرس را بشنوند و بلوط ها را دریابند، بلوط هایی که با تبر انسان ایستاده می میرند.

,

پیشتر نگین تاجی اذعان داشته بود: دستگاه قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر سامانه سجام، سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۲۹ را در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به منظور صیانت از منابع طبیعی، محیط زیست و جنگل راه اندازی نموده است ، اما بنظر می رسد زاگرس تنها مانده و باید دستگاه قضا  تحرک بخش مسئولان در یاری به این داشته خدادادی باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه