اخبار داغ

سرپرست شورای تبلیغات اسلامی هرمزگان تبیین کرد؛

نقش بسزای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه‌های جامعه

نقش بسزای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بزنگاه‌های جامعه
حجت الاسلام ایمانی فرد با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: در سال های اخیر حوادث و اغتشاشات مختلفی توسط دشمنان نظام برنامه ریزی و اجرا شد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش بسزایی در این بزنگاه‌ها داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز، حجت الاسلام والمسلمین محمد ایمانی فرد سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این شورا از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که در ۱۲ مرداد ماه سال ۱۳۵۹ با موافقت حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد که تا سال ۱۳۶۰ ریاست این نهاد برعهده حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای بود که از افتخارات استان هرمزگان است. از سال ۱۳۶۰ سکان این نهاد انقلابی برعهده عمار انقلاب حضرت آیت الله جنتی فردی دلسوز به نظام و رهبری می باشند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن ترین و با سابقه ترین نهادهای انقلاب اسلامی است و در خط مستقیم حرکت می کند، افزود: افتخار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ وفاداری به آرمان انقلاب اسلامی و اندیشه الهی امام خمینی (ره)، پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، تکیه بر دانش روز، پشتکار و روحیه انقلابی نیروهای خوش‌فکر و خلاق و همچنین اعتماد و حمایت همه‌جانبه مردم مسلمان ایران اسلامی است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این شورا یک نهاد انقلابی است که ساختار آن مردمی و لحظه شناسی می باشد که با یک برنامه ریزی صحیح و جامع در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین برنامه ها انجام می پذیرد این نشانه مدیریت صحیح در برگزاری مراسمات می باشد که حضور مردم در صحنه و صیانت از آرمان های نظام مقدس ایران اسلامی است.

ایمانی فرد ادامه داد: این نهاد انقلابی و مردمی در طول بیش از چهار دهه عمر پربرکت خود و طی فراز و فرودهای بسیار توانسته نقش موثر خود را در پاسداشت ایام الله انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم ملی و انقلابی و همچنین برنامه های مذهبی و اعلام مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران در مقاطع مختلف به خوبی ایفا می کند که این مراسمات با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و هدایت های حضرت آیت الله جنتی انجام می پذیرد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: در سال های اخیر حوادث و اغتشاشات مختلفی توسط دشمنان نظام برنامه ریزی و اجرا شد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش بسزایی در این بزنگاه‌ها داشته است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: تمامی مراسمات استان هرمزگان با همکاری و همراهی مناسب ادارات و نهادها به بهترین نحو انجام می پذیرد و استان هرمزگان یک برنامه ویژه و آن هم ۱۲ تیرماه سالروز سقوط هواپیمای مسافربری است که این مراسم با بهترین برنامه ریزی در محل حادثه در آب‌های نیلگون خلیج فارس انجام می پذیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه