اخبار داغ

مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت:

آغاز نوبت‌دهی و ثبت نام واکسن کرونا برای دیابتی‌ها/ ویدئو؛نکاتی که هر دیابتی قبل و بعد از واکسیناسیون باید بداند+فیلم

آغاز نوبت‌دهی و ثبت نام واکسن کرونا برای دیابتی‌ها/ ویدئو؛نکاتی که هر دیابتی قبل و بعد از واکسیناسیون باید بداند+فیلم
امکان ثبت‌نام تزریق واکسن کرونا برای بیماران نادر و بیماران دیابت دریافت کننده انسولین در سامانه وزارت بهداشت فراهم شده است.
[

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اعلام مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، امکان ثبت‌نام تزریق واکسن کرونا برای بیماران نادر و بیماران دیابت دریافت کننده انسولین در سامانه salamat.gov.ir فراهم شده است؛ امکان ثبت‌نام حدود ۵۰۰ هزار نفر از بیماران نادر یا دیابتی دریافت کننده انسولین بالای ۱۸ سال در سراسر کشور و بدون اولویت سنی از طریق سامانه  salamat.gov.ir  فراهم خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اگر کد ملی فرد ثبت‌نام کننده در فهرست بیماران  نباشد و شرط سنی رعایت نشده باشد، امکان ثبت‌نام نخواهد داشت.
,
 
,
 بیماران دیابت انسولینی که قادر به ثبت‌نام در سامانه نوبت‌دهی واکسن salamat.gov.ir نیستند می‌بایست ابتدا به یکی از ۱۰۰۰ مرکز درمانی دیابت نزدیک محل سکونت خود مراجعه و تشکیل پرونده دهند. فهرست این مراکز از سایت rda.behdasht.gov.ir قابل دریافت است.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
به گزارش دانا؛ بیماران دیابتی قبل از اقدام به تزریق واکسن باید به هر نحوی از انحاء مانند مراجعه به پزشک، جستجو در اینترنت و یا مراجعه با اخبار منتشر شده، به نکاتی که باید قبل و بعد از تزریق واکسن در زمان های توصیه شده انجام دهند؛ واقف شده و با دقت توصیه های علمی- پزشکی را انجام دهند. 
در ویدئو فوق به توصیه هایی که در این باب نیاز است، اشاره شده  که گذشته از بیمارات مبتلا به دیابت؛ دیدن و عمل به توصیه های موجود در آن به سایر افراد هم توصیه می شود.
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه