اخبار داغ

میزان فروش سه‌روزه تابستانه کتاب اعلام شد/عبور از ۱۲میلیارد تومان

میزان فروش سه‌روزه تابستانه کتاب اعلام شد/عبور از ۱۲میلیارد تومان
با پایان سومین روز اجرای «تابستانه کتاب ١٤٠٠»، خانه کتاب و ادبیات ایران، میزان فروش این‌طرح را ١٢٠ میلیارد و ٩٦٠ میلیون و ٧٧٨ هزار و ٦٧٢ ریال کتاب در کشور اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  با باقی ماندن چهار روز از مهلت استفاده از یارانه ٢٠ درصدی در کتابفروشی‌های عضو طرح «تابستانه کتاب ١٤٠٠» ٢٠٨ هزار و ٨٢٥ نسخه کتاب به ارزش ١٢٠ میلیارد و ٩٦٠ میلیون و ٧٧٨ هزار و ٦٧٢ ریال از سوی ٩٧٤ کتابفروش به فروش رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

استان‌های تهران با ١٦٢ کتابفروشی، خراسان رضوی با ١٢٣ کتابفروشی، اصفهان با ٩٣ کتابفروشی، قم با ٨٣ کتابفروشی، آذربایجان شرقی با ٦١ کتابفروشی، کردستان با ٥٥ کتابفروشی و فارس با ٥٤ کتابفروشی بیشترین مشارکت کتابفروشی‌ها در طرح «تابستانه کتاب ١٤٠٠» را به نام خود ثبت کردند.

,

در این‌طرح تاکنون، استان تهران با فروش ٣١ هزار و ٩٦٤ نسخه کتاب، خراسان رضوی با فروش ٢٤ هزار و ٦٠١ نسخه کتاب و اصفهان با فروش ٢٢ هزار و ٣٦٨ نسخه کتاب به ترتیب سهم ١٥، ١٢ و ١١ درصدی در فروش کتاب داشته‌اند.

,

در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» خریداران می‌توانند تا پانزدهم مرداد با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح،‌ کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با یارانه ۲۰ درصدی خریداری کنند.

,

اسامی و مشخصات کتابفروشی‌های عضو طرح به تفکیک هر استان بر روی سایت tarh.ketab.ir قابل مشاهده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه