اخبار داغ

واکاوی دلایل موفقیت سپاهان در لیگ بیستم

واکاوی دلایل موفقیت سپاهان در لیگ بیستم
طلایی پوشان که در ابتدای لیگ کمی طول کشید تا به مرز آمادگی برسند و امتیازاتی را از دست دادند اما رفته رفته نقاط ضعف این تیم کمتر شد و عملکرد خوبی در این تیم دیده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سپاهان در لیگ بیستم توانست نایب قهرمان شود و علی رغم این جایگاه عملکرد تیمی و بدون حاشیه داشته باشد و یکی از تیم های با اخلاق و بی حاشیه لیگ به حساب می آید؛ طلایی پوشان که در ابتدای لیگ کمی طول کشید تا به مرز آمادگی برسند و امتیازاتی را از دست دادند اما رفته رفته نقاط ضعف این تیم کمتر شد و عملکرد خوبی در این تیم دیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

یکی از نکات قابل توجه در این تیم توجه به پتانسیل درون استان بود که شاید یک نگاه جدید در فوتبال اصفهان به شمار برود که خوشبختانه با نتیجه گیری نیز همراه بود؛ نگاهی که به شدت فوتبال اصفهان به آن نیاز دارد و باید از آن بهره ببرد؛ در کنار آن توجه به تیم های پایه باشگاه ها نیز در زمان نویدکیا جدی تر کلید خورد که این موضوع نیز اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

,

نویدکیا در بیرون از میدان نیز پخته نشان داد و توانست بسیاری از حاشیه ها در بیرون زمین را نیز مدیریت کند.

,

حسن شفیعی در این باره در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: یک کار بزرگی که باشگاه سپاهان از نظر اخلاقی و تیمی انجام داد انتخاب محرم نوید کیا بعنوان سرمربی این تیم بود.

,

مربی فوتبال عنوان کرد: این تیم با اختلاف دو امتیاز توانست دوم شود همچنین آقای گل لیگ برتر امسال از این تیم بود که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

وقتی سه الی چهار بازیکن خوب از یک تیم جدا می شوند مسئولان باشگاه باید به دنبال بازیکن جایگزین بهتر باشند

, وقتی سه الی چهار بازیکن خوب از یک تیم جدا می شوند مسئولان باشگاه باید به دنبال بازیکن جایگزین بهتر باشند, وقتی سه الی چهار بازیکن خوب از یک تیم جدا می شوند مسئولان باشگاه باید به دنبال بازیکن جایگزین بهتر باشند,

شفیعی با اشاره به اینکه امیدواریم سپاهان بتواند در بازی های آسیایی موفق باشد، بیان کرد: تمام بازیکنان سپاهان خوب هستند ولی وقتی سه الی چهار بازیکن خوب از یک تیم جدا می شوند مسئولان باشگاه باید به دنبال بازیکن جایگزین بهتر باشند بخصوص پست حساس دروازبانی.

,

وی افزود: شروع بازی های سپاهان با یک مربی خوب، کادر خوب، تیم با کیفیت و اعتمادی که مدیریت سپاهان انجام داد شکل گرفت ساکت جلسات متعددی با نوید کیا داشت و در این جلسات نقطه نظرات یکدیگر را گرفتند و در نتیجه انعقاد قرار داد محرم و باشگاه سپاهان انجام شد.

,

حسن شفیعی توضیح داد: هنگامی که یک مدیریت خوب پشت تیم باشد تیم نیمی از راه را رفته است همچنین اعتماد مردم و هواداران تیم سپاهان به محرم نوید کیا از دیگر مزیت هایی بود که در این تیم نمایان بود.

,

مربی فوتبال عنوان کرد: بازیکنان سپاهان همراه با کادر تیم، آخر بازی ها می ایستند و عکس می‌گرفتند که نشان از اعتماد کادر و وسر مربی دارد و من اینچنین عکسی از باشگاه ذوب‌آهن که همراه با کادر همه با هم عکس گرفته باشد، ندیدم.

,

شفیعی خاطر نشان کرد: بازیکنانی که با مربی قبلی سپاهان در تیم مانده بودند بازیکنان خوبی بودند همچنین محرم نیز چند بازیکن دیگر اضافه کرد کار خوب دیگری که این باشگاه کرد این بود که یک مربی دیگر که بومی اصفهان بود و همچنین چند بازیکن قدیمی و خوب را در کنار محرم قرار داد.

,

وی افزود: بعد از اینکه بازی های آسیایی تمام شد اعضای تیم دوباره جمع شده و کار کردند با داشتن بازیکنان خوب سریعا به نتیجه دلخواه رسیدند همچنین ارنج و ترکیب تیمشان را پیدا کردند این شرایط، موقعیت خیلی خوبی برای محرم نوید کیا در آسیا بود

,

مدیریت و همبستگی بین اعضای کادر و بازیکنان، باعث شد تیم به نتایج خوبی دست پیدا کند

, مدیریت و همبستگی بین اعضای کادر و بازیکنان، باعث شد تیم به نتایج خوبی دست پیدا کند, مدیریت و همبستگی بین اعضای کادر و بازیکنان، باعث شد تیم به نتایج خوبی دست پیدا کند,

حسن شفیعی گفت: محرم سخت کوشش کرد، توانست بین بازیکنان همبستگی ایجاد کند، مدیریت و همبستگی بین اعضای کادر و بعد از آن بازیکنان، باعث شد این تیم به نتایج خوبی دست پیدا کند.

,

مربی فوتبال عنوان کرد: اوایل لیگ نتایج خوبی نتوانست بگیرد ولی اواخر لیگ رقابت بین سپاهان و پرسپولیس بیشتر شد و توانستند بازی ها را شانه به شانه یکدیگر ببرند و در نهایت نایب قهرمان شوند

,

شفیعی توضیح داد: تیم سپاهان توانست بهترین استفاده را از بازیکنانش ببرد همچنین رفتار خوب محرم نوید کیا قابل تحسین بود مقایسه کنفرانس دادن های قبل و بعد از بازی های دیگر مربی ها با نوید کیا نشان از فروتنی نویدکیا داشت چون عیب های تیم را قبول می کرد و درصدد جبران بود همچنین در حیطه کار خودش صحبت می کرد.

,

وی افزود: اکثر تیم ها دنبال حاشیه سازی بودند و تنها تیم سپاهان بود که بدنبال حاشیه سازی نبود و این خود یک درس بزرگ به ما مربی ها می دهد که به دنبال عیب یابی تیم خود باشیم و بهانه ها را کم کنیم.

,

حسن شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: به باشگاه سپاهان تبریک می گویم و امیدوارم در فوتبال اصفهان و ایران موفق باشند و استراتژی های بهتری برای تیم و باشگاه پیاده کنند.

,

به نظر می رسد جدایی چند بازیکن کلیدی سپاهان این روزها یکی از چالش های این تیم است تا بتواند جایگزین های مناسبی برای آن بیابد؛ سپاهان فصل آینده به دنبال این است که عملکرد بهتری نسبت به این فصل داشته باشد که به نظر می رسد این موضوع دور از دست این تیم نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه