اخبار داغ

معاون امور عمرانی استاندار مازندران اعلام کرد

خسارت ۵۶۷ میلیارد تومانی سیل تابستانی در مازندران

خسارت ۵۶۷ میلیارد تومانی سیل تابستانی در مازندران
مهدی رازجویان از خسارت ۵۶۷ میلیارد تومانی سیل تابستانی در مازندران خبر داد و گفت: سیل در ۴۸ ساعت اخیر به ۱۰ شهرستان استان آسیب رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهدی رازجویان عصر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده اخیر مازندران با تاکید بر اینکه بیشترین بارندگی در شهرستان بابل اتفاق افتاد، اظهار داشت: حجم بارش در رودخانه سجادرود بابل نزدیک به ۱۷۰ میلی‌متر و ورودی به سد البرز نیز ۴۵۰ مترمکعب بر ثانیه بود.

وی میزان خسارت برآورد شده در سطح استان را ۴۳۷ میلیاردتومان تا این لحظه برآورد کرد و ادامه داد: خسارات شامل خسارت به تاسیسات زیربنایی، جاده‌ها، راه‌ها، ۳ دهنه پل‌ بزرگ در بابل و تنکابن، ۲۰ کانال انتقال آب و ۱۰ منزل مسکونی می‌باشد.

رازجویان با بیان اینکه حدود ۱۱۷ میلیارد تومان به زمین‌های کشاورزی و باغات استان و حدود ۱۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان به منازل مسکونی و امکانات معیشتی روستائیان خسارت وارد شده است، تاکید کرد: نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان به مناطق آسیب‌دیده اعزام و از اولین ساعات وقوع سیل خدمات‌رسانی به مردم آغاز گردید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه راه‌های دسترسی به روستاها در حال بازگشایی می‌باشد، افزود: بجز دو روستا که به زودی راه دسترسی آنها بازگشایی خواهد شد، مابقی این روستاها از راه دوم دسترسی نیز برخوردارند و مشکلی برای تردد ندارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه