اخبار داغ

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان:

شهردار باید یک فرد پر تلاش و آرمانگرا باشد/لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام همدان

شهردار باید یک فرد پر تلاش و آرمانگرا باشد/لزوم اتمام پروژه های نیمه تمام همدان
ناصر صفری افلاکی با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصرهمدان به بیان دیدگاه های خود در زمینه چالش های شهری پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، ناصر صفری افلاکی، عضو منتخب شورای ششم شهر همدان با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی عصرهمدان؛ گفت: افکار عمومی را در جریان اتفاقات و تصمیم گیری های اعضای شورا قرار می دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی افزود: شفافیت کار خوبی است و اگر مسئولی بداند زندگی او زیر ذربین و نگاه مردم است، بیشتر مراقبت می کند. احساس دیده شدن و محاسبه شدن تقوای انسان را بالا می برد. اما تقاضای شفافیت در زندگی شخصی و مراودات مالی مسئولین، سطح مطالبه گری را نازل میکند! باید در فرایند تصمیم گیری ها و فرایندهای ها فساد خیز و وسوسه برانگیز، امکان نظارت را فراهم کرد.

,

افلاکی عنوان کرد: هزینه برای انتخابات باید متناسب باشد و از اسراف و تبذیر به دور باشد ولی به صرف هزینه ی نسبتا زیاد نباید افراد را متهم به دزدی و خیانت نمود!

,

وی افزود: به نظر میرسد تو این شرایط که اعداد و ارقام پولی یک مقوله نسبی شده است دامن زدن به هزینه های متوسط که برای برخی ها بسیار زیاد جلوه میکند شاید کمکی نکند و نمک پاشی بر زخم ها باشد!

,

البته بنده خودم کمترین هزینه را برای انتخابات کرده ام..!

, البته بنده خودم کمترین هزینه را برای انتخابات کرده ام..!, البته بنده خودم کمترین هزینه را برای انتخابات کرده ام..!,

افلاکی در رابطه با تاثیر گذاری لیست های حمایتی انتخاباتی در رابطه با تصمیمات در شورای شهر گفت: با دوستانی که سالها با هم هستیم و قبولشان داریم مشورت می کنیم، اما الزام و تعهدی بر پذیرش صد درصد پیسنهادات آنها ندارم.

,

عضو منتخب شورای ششم شهر همدان بیان کرد: مشورت کار صحیح و عادلانه ای است و نه تنها با لیست ها بلکه با سایر اقشار، طلاب و دانشگاهیان و سایرین نیز مشورت می کنیم.

,

ناصر صفری افلاکی در مورد انتخاب شهردار آینده عنوان کرد: مدیریت شهرداری در شهرهای نسبتا بزرگ مثل همدان مستلزم تجربه و کار اجرایی می باشد. خیلی ها تجربه چنین مدیریتی را ندارند تا درون شهرداری و با مسائل مربوط با آن آشنا باشند. چنین شخصی نمی تواند تصور واضحی از یک شهردار مطلوب داشته باشد.

,

وی افزود: شهرداری تنها دستگاهی است که هم باید درآمد داشته باشد هم هزینه! هم کار فرهنگی بکند هم اجرایی! در عین حال به ابعاد سیاسی، جامعه شناختی، تمدن شهری، هم توجه بکند!

,

شهردار باید تعامل مناسب با استانداری، فرمانداری و همه ادارات حتی وزارت خانه ها و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را داشته باشد! این همه تنوع کاری را در هیچ سازمانی نمی توان دید!

,

شهردار باید یک فرد پر تلاش و آرمانگرا باشد

, شهردار باید یک فرد پر تلاش و آرمانگرا باشد, شهردار باید یک فرد پر تلاش و آرمانگرا باشد,

عضو منتخب شورای ششم شهر همدان گفت: شهردار باید یک فرد پر تلاش و آرمانگرا باشد و و دست پاک بودن جزو حداقل ها است! برای رسیدن به شهر آرمانی باید یک شهردار آرمانگرا داشت.

,

شورای شهر منتظر سوپر من نباشند

, شورای شهر منتظر سوپر من نباشند, شورای شهر منتظر سوپر من نباشند,

صفری افلاکی در پایان اشاره کرد: شورای شهر باید با طرح و ایده های مناسب سیاستگذاری کند و وظیفه شهرداری اجرای برنامه ها و مصوبات است. شورا نباید دنبال یک سوپرمن باشند تا بیاید هم طرح و برنامه بدهد و هم اجرا بکند و یک تنه بار مسئولیت شورا را به دوش بکشد!

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه