اخبار داغ

استاندارد کهگیلویه و بویراحمد کالاهای نامعتبر را از بازار جمع کرد

استاندارد کهگیلویه و بویراحمد کالاهای نامعتبر را از بازار جمع کرد
مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از جمع‌آوری کالاهای فاقد استاندارد در بازار استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران گفت: در راستای طرح اجرای هماهنگ استاندارد (طاها)، کارشناسان این اداره کل در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۷۸۲ کالای فاقد نشان استاندارد و فاقد کد ده رقمی را در چهارماهه اول سال جاری توقیف و جمع آوری کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح زاگرس,
وی افزود: این فرآورده ها شامل: شیشه پاک کن، پوشک بچه، نوار بهداشتی، گلاب، عرقیات گیاهی، قند شکسته، شکر، قند کله، دستمال کاغذی، مایع پاک کننده، چند راهی برق، مربای(انجیر، آلبالو و گل محمدی)، نوشیدنی بدون گاز انار و پرتقال، سویا، آبلیمو، ماست، سرنگ زیرجلدی، نان برنجی زعفرانی، ملامین فله ای، ظروف غذاخوری چینی و ظروف غذا خوری شیشه ای و ... می باشند.
,
 
,
رحمتی اضافه کرد: برخی از فرآورده های مغایر مشاهده شده در بازار فاقد نام و نشانی واحد تولیدی بودند.
,
 
,
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مردم در هنگام خرید کالا باید به نشان استاندارد و کد ۱۰ رقمی درج شده زیر علامت استاندارد توجه کنند، گفت: مردم می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر علامت استاندارد به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت کالای خریداری شده مطمئن و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به این اداره گزارش دهند.
 
,
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه