اخبار داغ

رئیس اداره صمت گچساران مطرح کرد؛

اعلام محدودیت راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در گچساران

اعلام محدودیت راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در گچساران
شریفی گفت: اگر قرار باشد فروشگاه جدیدی راه‌اندازی شود باید حتما به اتاق اصناف و اتحادیه مراجع کرده و با هماهنگی کمیسیون نظارت اقدام شود؛ زیرا محدویت‌هایی برای راه‌اندازی فروشگاه‌های جدید با توجه به اعتراضات و گلایه‌های بازاریان اعمال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا شریفی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص اعتراض بازاریان به راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای در این شهرستان گفت: بدنبال گلایه‌ها و اعتراضات بازاریان شهرستان، ما نیز همصدا با این عزیزان موارد را کتبا به مراجع ذی صلاح انتقال داده  و اعلام کردیم که این موضوعات بایستی ضابطه مند باشند و این قواعدی که پیش گرفته شده نیز موجب شده بازاریان سنتی و خرده فروشان هم متضرر شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:بنابراین مکاتبات لازم نیز صورت گرفت و خوشبختانه هم در ستاد تنظیم بازار استان تصمیم براین شد که فروشگاه ها هم محدود شوند و دیگر مجوزی نیز صادر نشود، هرچند فروشگاه هایی که از ابتدای مردادماه جاری به صورت سرخورد اقدام به راه اندازی کرده اند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

,

شریفی ادامه داد:به هرحال اگر قرار باشد فروشگاه جدیدی راه اندازی شود باید حتما به اتاق اصناف و اتحادیه مراجع کنند و با هماهنگی کمیسیون نظارت اقدام کند، یعنی محدویت های برای راه اندازی فروشگاه های جدید با توجه به اعتراضات وگلایه های بازاریان اعمال شده است.

,

رئیس صمت گچساران تصریح کرد: مسئولین استانی به جد پیگیر این موضوعات هستند که فروشگاه ها تابع شرایطی باشند که خود وزارتخانه هم نامه نگاری کرده است که اگر قرار باشد فروشگاهی فعالیتی داشته باشد باید حتما کسب مجوز از شهرستان باشد و دیگر اینگونه نخواهد بود که از تهران مجوز بگیرند و به تبع آن بِرَند هر کجایی که خواستند فروشگاه راه اندازی کنند.

,

وی افزود:بنابراین، یک سری محدودیت ها ،شرایط و ضوابط خاصی هم مقرر شده که از تاریخ ذکر شده(یک مردادماه جاری) هر فروشگاهی که احداث شده  و فاقد مجوزات لازم است،که در این صورت به اتحادیه ها هم ابلاغ شده که برخورد قانونی صورت گیرید.

,

شریفی در پایان نیز با اشاره به محدودیت های کرونایی در این شهرستان هم گفت:با توجه به شرایط حاکم بر شهرستان محدودیت هایی بر بازار هم اعمال شده است در این صورت رستوران ها باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند و فعالیت قهوه خانه ها(قلیان خانه ها) و باشگاه های ورزشی هم تعطیل هستند،هرچند فروشگاه های بزرگ هم بایستی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و محدودیت ها لازم را انجام بدهند که در غیر در صورت برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه