اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان:

اقتصاد مقاومتی با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان محقق می‌شود

اقتصاد مقاومتی با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان محقق می‌شود
مرادخانی رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: اقتصاد مقاومتی با حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان محقق می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود مرادخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا اشاره به اینکه حوزه دانش بنیان در استان زنجان نیاز به حمایت دارد اظهار کرد: با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اهداف اقتصاد مقاومتی در استان تحقق می‌یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه معضلات مملکت ما داستان اقتصاد سنتی و نفتی است تصریح کرد: برای توسعه کشورمان به جایی اینکه درون‌زا حرکت کرده و شرکت‌های دانش بینان و کارخانجات را طراحی کنیم و بسازیم با اقتصاد سنتی همواره آنها را خریداری کردیم.

,

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان ابراز کرد: یکی از ارکان توسعه اقتصاد دانش بنیان تجاری سازی فعالیت‌های فناورانه و محصولات دانش بنیان است.

,

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر در اکوسیستم استان تلاش کردیم  پارک‌ها، مراکز نوآوری، مراکز رشد و استارت آپ‌ها را توسعه دهیم.

,

مرادخانی با بیان اینکه استارت آپ‌ها در استان زنجان به مراحلی رسیدند که محصولات فناورانه‌ای را تولید کردند که نیاز به تجاری سازی دارد اظهار داشت: نمایشگاه‌های بین‌المللی ارکان مهمی در استان به حساب می‌آیند چرا که این نمایشگاه‌ها برای تجاری سازی فرصت خوبی هستند.

,

وی با اشاره به اینکه مدیریت جدیدی که در نمایشگاه‌ بین‌المللی حاکم شده ما موفق شدیم به اجماع خوبی برسیم افزود: با رسیدن به این اجماع توانستیم توانمندی‌ها و محصولات تولیدی شرکت‌های دانش بنیان خود را به نمایش بگذاریم.

,

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با بیان اینکه تاکید کرد: براساس تفاهم نامه‌ منعقد شده برای استقرار واحدهای فناور توسط نمایشگاه‌ها تلاش خواهیم کرد تا محصولات دانش بنیان فناورانه را به فروش برسانیم.

,

وی خاطر نشان کرد: در صدد این هستیم تا با احصای نیازهای جامعه و صنعت استان بتوانیم به عنوان حلال مشکلات و اکوسیستم استان و کشور عمل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه