اخبار داغ

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

باران برای شمال غربی کشور/ هشدار اجتناب از تردد و اتراق در اطراف رودخانه‌ها

باران برای شمال غربی کشور/ هشدار اجتناب از تردد و اتراق در اطراف رودخانه‌ها
در ۵ روز آینده در برخی نقاط شرق و شمال‌شرق کشور به ویژه زابل و خراسان جنوبی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود و آسمان تهران نیمه ابری و همراه با بارش پراکنده خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی کشور اعلام کرد: در ساعات بعدازظهر امروز و اوایل شب، رگبار ورعد و برق و وزش باد شدید موقت و احتمال وقوع گرد و خاک در برخی نقاط استان‌های اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، آذربایجان شرقی،‌آذربایجان غربی، لرستان، قزوین، اصفهان، یزد، البرز، قم، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فردا ۱۴ مرداد در سایر مناطقی که ذکر شد بارش‌ها ادامه دارد و فقط در شمال‌غرب بارش کاهش می‌یابد.
,
 
,
از امروز تا چهارشنبه ۱۳ مرداد‌ رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت‌ و در مناطق مستعد بارش تگرگ‌ در ارتفاعات استان‌های تهران، مازندران، البرز، غرب سمنان و شرق قزوین همچنین ‌جنوب گلستان، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها، برخورد صاعقه و خسارت ناشی از بارش تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
توصیه می‌شود اجتناب از تردد و اتراق در اطراف رودخانه‌ها، پرهیز از صعود به ارتفاعات، احتیاط در عبور از کنار ساختمان های نیمه‌کاره و تابلوها و تمهیدات پیشگیرانه جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، در دستور کار باشد.
,
 
,
روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در برخی نقاط شمال‌ غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز مرکزی و روز شنبه ۱۶ مرداد در شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده و رگبار و رعد و برق و وزش باد خصوصا در ساعات بعدازظهر خواهیم داشت.
,
 
,
در ۵ روز آینده در برخی نقاط شرق و شمال‌شرق کشور به ویژه زابل و خراسان جنوبی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
فردا اهواز با بیشینه دمای ۴۸ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۱۵ درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.
,
 
,
آسمان تهران فردا صاف تا نیمه‌ابری همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باید پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۴ و ۲۴ درجه خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه