اخبار داغ

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج:

جزایر ایمن و دوربین ثبت سرعت جایگزین ۵۵۰ سرعت‌گیر در کرج می‌شود/ سرعت‌گیر مجازی؛ روشی برای کاهش سرعت و افزایش ایمنی رانندگان

جزایر ایمن و دوربین ثبت سرعت جایگزین ۵۵۰ سرعت‌گیر در کرج می‌شود/ سرعت‌گیر مجازی؛ روشی برای کاهش سرعت و افزایش ایمنی رانندگان
محمدرضا احمدی‌نژاد گفت: در حال حاضر کمیته‌ای با پلیس راهور کرج تشکیل شده و ۵۵۰ سرعت‌گیر وجود دارد که بررسی‌های لازم درباره آنها صورت گرفته است تا موراد غیرضروری حذف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اینکه برابر استانداردها اجرای سرعت‌گیر در معابر اصلی دارای ممنوعیت و محدودیت است، در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: جزایر ایمن، دوربین‌های ثبت سرعت، باریک‌سازی و ... از جمله اقدامات جایگزینی در دستور کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمدرضا احمدی نژاد افزود: در برخی از مناطق اجرای سرعت‌گیر به واسطه ایمنی الزامی است، در حال حاضر کمیته‌ای با پلیس راهور کرج تشکیل شده و ۵۵۰ سرعت گیر وجود دارد که بررسی‌های لازم درباره آنها صورت گرفته است تا موراد غیرضروری حذف شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: در برخی معابر پل عابر پیاده برای افزایش ایمنی و کاهش سرعت نصب شده است اما دارای سرعت گیر هم بوده که حذف شد اما در معابر فرعی، روش های جایگزین به مناطق ابلاغ شده است، با همکاران پیگیری های لازمبرای رفع مشکلات صورت می‌گیرد.
,
 
,
احمدی نژاد  سرعت گیرهای مجازی را مقوله ای روانی دانست و تصریح کرد: اثبات شده که این موضوع اثرگذار است و به واسطه مسئله بصری که ایجاد می کند باعث کاهش سرعت و افزایش ایمنی خواهد شد، اگر سرعتگیرهایی در سنوات گذشته به اشتباه اجرا شده باشد اصلاح می شود.
,
 
,
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: حتی المقدور سرعتگیرها را با روش های دیگر جایگزین می کنیم اما اگر روشی نباشد حفظ خواهد شد.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه