اخبار داغ

معاون حمل و نقل سازمان بار و مسافر شهرداری کرج:

نوسازی ۶ هزار تاکسی فرسوده در کرج نیازمند تسهیلات دولت است/ اختلاف قیمت خودرو نو با اسقاطی؛ عامل عدم رغبت رانندگان به طرح تعویض

نوسازی ۶ هزار تاکسی فرسوده در کرج نیازمند تسهیلات دولت است/ اختلاف قیمت خودرو نو با اسقاطی؛ عامل عدم رغبت رانندگان به طرح تعویض
امیر عطایی نیا گفت: متاسفانه فاصله بین مبلغ خودروی نو با اسقاطی موجب عدم رغبت رانندگان برای جایگزینی تاکسی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون حمل و نقل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج درباره نوسازی تاکسی های فرسوده در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: پیکان های فرسوده بین ۱۰ الی ۱۲ میلیون تومان توسط مراکز اسقاطی برداشته و مبلغ آن از هزینه معاوضه تاکسی کسر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
امیر عطایی‌نیا افزود: در پراید و روا دریافت خودرو توسط مراکز اسقاطی با مبلغ ۱۲ الی ۱۴ میلیون تومان و در سمند و پژو بین ۱۸ الی ۲۰ میلیون تومان است، در حال حاضر در سایت سازمان نوسازی خودروهای ۴۰۵ دوگانه سوز ۱۲۱ میلیون تومانی و سمند ۱۳۶ میلیون تومانی عرضه می شود. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه متاسفانه فاصله بین مبلغ خودروی نو با اسقاطی موجب عدم رغبت رانندگان برای جایگزینی تاکسی شده است، اظهار داشت: قیمت‌های اعلام شده در سایت اسقاط خودروها به صورت تعرفه وجود دارد و قیمت گذاری آن بر عهده متولیان امر است.
,
 
,
عطایی نیا تصریح کرد: در گذشته تسهیلاتی به خودروهای فرسوده تعلق می گرفت اما با توجه به اینکه طی چند سال اخیر این تسهیلات اختصاص پیدا نکرده است شهرداری کرج با توجه به بضاعت کنونی نوسازی ۶۰ خودرو را در نظر گرفته است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه تعداد افراد ذی نفع کم و بودجه مشخص است، گفت: در حال حاضر ۶ هزار تاکسی فرسوده در کرج داریم، تعرفه های مذکور از طرف دولت مشخص شده و نقشی در آن نداریم، البته مکاتبات لازم را در این خصوص انجام داده ایم، پروسه قیمت گذاری در سطح کلان انجام می شود و باید تصمیمی جدی گرفته شود.
,
 
,
معاونت حمل و نقل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: امسال ۳۵ دستگاه خودرو به صورت نقدی نوسازی شده است، البته باید تسهیلات لازم توسط دولت باید برقرار شود تا تاکسی دار بتواند خودروی فرسوده خود را نو کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه