اخبار داغ

فعال سیاسی:

دولت سیزدهم اعتماد را به مردم برگرداند

دولت سیزدهم اعتماد را به مردم برگرداند
حجت الاسلام میرزایی با بیان اینکه دولت برای کسب موفقیت، اعتماد را به مردم برگرداند، گفت: در حال حاضر مردم نسبت به دولت و مسوولان بی‌اعتماد شده اند و دولت سیزدهم باید تلاش کند با مهار قیمت‌ها، مهار کرونا، توجه به خواسته‌های مردمی و اطاعت از فرامین رهبری و ساده‌زیستی، اعتماد را به مردم برگرداند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام علی اکبر میرزایی فعال سیاسی استان هرمزگان با اشاره به محورهای بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مراسمات تنفیذ؛ همیشه دو گونه لحن دارند، یکی لحن عمومی اعم از حضور پر شور مردم که در تمامی مراسمات تنفیذ، این لحن را دارند. اما یک سری خصوصیات و ویژگی هایی در فرمایشات رهبری در مراسمات تنفیذ وجود دارد که با توجه به شرایط است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانات ارزشمند خود در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری به دو نکته توجه و تاکید داشتند، افزود: نخست؛ گفتمان انقلابی که همان عدالت طلبی، ظلم ستیزی، فسادستیزی، ساده زیستی است. محور دوم فرمایشات رهبری؛ بحث جوانان بود که نکته بسیار مهمی است. گام دوم انقلاب که مورد تاکید حجت الاسلام رئیسی است و چنین بیان می دارد که «محورهای کارکرد و فعالیت های دولت خود را مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب قرار می دهم»، ببانگر آن است که تحول از منظر رهبری در عصر و شرایط امروز باید بر عهده جوانان باشد.

این فعال سیاسی هرمزگان گفت: مقصود رهبر معظم انقلاب از دولت جوان انقلابی، جوان جهادی انقلابی پابه کار و معتقد به مبنای اسلام و انقلاب است. از این رو بایستی به استفاده از نیروهای جدید، جوان و باتجربه جهت فعالیت اهتمام ویژه ورزید.

میرزایی ضمن تشریح اولویت های دولت سیزدهم تاکید کرد: معیشت مردم باید اولویت نخست دولت سیزدهم باشد و سپس مقابله با ویروس منحوس کرونا در اولویت کاری این دولت قرار گیرد.

وی مهار تورم و کنترل قیمت ها به ویژه قیمت مسکن را مهمترین اولویت کاری دولت سیزدهم ذکر کرد و گفت: در شرایط کنونی، خرید مسکن غیرممکن شده است.

فعال سیاسی هرمزگان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا امروز مردم، رییس جمهوری مردمی و عدالت محور را انتخاب کردند، گفت: به اعتقاد من یکی از مهمترین دلایل انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از سوی مردم، فضاهای حاکم بر جامعه و به ویژه در بین دولتمردان است. دولت یازدهم و دوازدهم علیرغم زحمات و تلاش ها، چندین ضعف عمده داشتند که گره زدن مشکلات داخلی و معیشت مردم با مسئله تحریم، غرب، آمریکا و … به عنوان یکی از نقاط ضعف این دولتها برای مردم خسته کننده بود.

میرزایی اضافه کرد: دلیل دیگر انتخاب رئیس جمهور مردمی؛ اینکه مردم احساس کردند دولتی که با انتخاب خود مردم روی کار آمده بود از مسیر اصلی منحرف شده و تجمل گرایی و اشرافی گری در این دولت ها موج می زد. حقوق های نجومی در دولت یازدهم و دوازدهم به اوج رسید. نابرابری، بی عدالتی، شکاف طبقاتی همه و همه باعث شد مردم به سمت و سوی رئیس جمهور مردمی، عدالت محور و از جنس مردم باشد بروند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دولت سیزدهم برای موفقیت چه کارهایی باید انجام دهد، توجه به وعده ها را مهمترین امر خواند و اذعان داشت: رئیس جمهور در زمان انتخابات، وعده هایی داد و یقینا آن وعده ها برای مردم بسیار مهم است.

این فعال سیاسی هرمزگان با بیان اینکه اقدام دیگر دولت برای کسب موفقیت، برگرداندن اعتماد به مردم است، گفت: در حال حاضر مردم نسبت به دولت و مسوولان بی اعتماد شده اند و دولت سیزدهم باید تلاش کند با مهار قیمت ها، قرار دادن امکانات اولیه در اختیار مردم، مهار کرونا، توجه به خواسته های مردمی و اطاعت از فرامین و فرمایشات رهبری، ساده زیستی، اعتماد را به مردم برگرداند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه