اخبار داغ

فرماندار زنجان:

طرح جامع شهر زنجان به زودی ابلاغ می‌شود

طرح جامع شهر زنجان به زودی ابلاغ می‌شود
رضا عسگری، فرماندار زنجان گفت: طرح جامع شهر زنجان در کارگروه‌های شورای عالی معماری و شهرسازی در دست مطالعه بوده و منتظر ابلاغ این طرح هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: الحاق گاوازنگ به محدوده شهر زنجان پیشنهاد شده است و محتمل‌ترین طرح نیز تحویل این مجموعه به شهرداری زنجان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه الحاق گاوازنگ به محدوده شهر به شورای عالی معماری و شهرسازی ارائه شده است، افزود: این طرح در حال بررسی در این شورا است.
,
 
,
این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر گاوازنگ زنجان فاقد متولی بوده و سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان به دلیل داشتن پرونده‌های متعدد در دستگاه قضایی امکان متولی بودن این مجموعه را ندارد.
,
 
,
فرماندار زنجان ادامه داد: طرح جامع شهر زنجان در کارگروه‌های شورای عالی معماری و شهرسازی در دست مطالعه بوده و منتظر ابلاغ این طرح هستیم.
,
 
,
عسگری بیان داشت: بخش‌هایی از پروژه گاوازنگ خارج از حریم شهر است که در گام نخست باید داخل حریم شهر شود و پارک و مجموعه‌های احداثی تا سد حتما باید داخل محدوده قانونی شهر قرار گرفته و تحویل شهرداری شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه نگرانی شهرداری پرونده قضایی این مجموعه است که تا کنون زیربار مدیریت آن نرفته است، افزود: در صورت ملحق شدن این مجموعه به شهر و رفع مشکلات قضایی، شهرداری مدیریت آن را برعهده می‌گیرد.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: بحث‌هایی در شورای شهر در خصوص پروژه گاوازنگ زنجان مطرح شد که نگرانی‌هایی در خصوص پرونده‌های قضایی مطرح شد.
,
 
,
فرماندار زنجان با بیان اینکه بخشی از پرونده‌های قضایی پروژه گاوازنگ زنجان تعیین تکلیف شده است، افزود:  اراضی که در اختیار منابع طبیعی قرار دارد با همکاری راه و شهرسازی به شهرداری واگذار می‌شود تا روستا و ابنیه‌هایی احداث شده  فضای سبز و پارک‌های این مجموعه به عنوان یک پروژه بزرگ به حریم شهر اضافه شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه