اخبار داغ

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان یزد خبر داد

افزایش قیمت نان طی چند روز آینده/ با نانوایان متخلف در یزد برخورد جدی می‌شود

افزایش قیمت نان طی چند روز آینده/ با نانوایان متخلف در یزد برخورد جدی می‌شود
افشارپور سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان یزد با اشاره به افزایش قیمت نان طی چند روز آینده در استان، گفت: با نانوایان متخلف در یزد برخورد جدی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افشارپور معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به مشکلات نانوایی‌ها در استان یزد اشاره کرد و گفت: تعداد اندکی از نانوایان یزد اقدام به افزایش قیمت کردند که به صورت جدی با آنها برخورد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: با کسانی که به صورت غیرقانونی اقدام به افزایش قیمت نان کرده باشند، برخورد کردیم و در این خصوص با هیچ فردی مماشات نخواهیم کرد.

,

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان یزد افزود: پس از مسجل شدن تخلف نانوا برای شخص پرونده تعزیراتی تشکیل و اتحادیه ملزم شد تا قیمت ها را بازگرداند.

,

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد با بیان اینکه نانوایان درخواست افزایش قیمت نان را داشته‌اند که منطقی است، اذعان داشت: با توجه به اینکه تقریبا یکسال از افزایش نان گذشته و هزینه کارگران نانوایی 39درصد افزایش داشته، نانوایان درخواست بالا رفتن قیمت نان را دادند که به مرحله کارشناسی رسیده است.

,

وی افزود: طرح افزایش نان در حال حاضر در کارگروه آردونان استان یزد با ریاست استاندار یزد قرار دارد تا مطرح، مصوب و اجرایی شود و میزان افزایش آن تاکنون مشخص نشده است.

,

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان یزد اضافه کرد: قیمتی که از کارگروه آردونان خروجی داشته باشند، لازم الاجراست و هیچ نانوایی غیراز آن حق افزایش قیمت را ندارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه