اخبار داغ

رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان:

افزایش قیمت نان به دلایل اجباری/ رئیس اتحادیه نانوایان استان: نان چندان هم گران نیست!

افزایش قیمت نان به دلایل اجباری/ رئیس اتحادیه نانوایان استان: نان چندان هم گران نیست!
رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان گفت: نان چندان هم گران نیست چراکه با در نظر گرفتن افزایش قیمت ها در سایر بخش‌ها نان ارزان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود پهلوان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز، با اشاره به گرانی قیمت نان، اظهار کرد: قیمت نان  ۲۰ تا ۲۸ درصدی افزایش پیدا کرده است، اما نان چندان هم گران نیست چراکه با در نظر گرفتن افزایش قیمت سایر بخش‌ها، ارزان است، نرخ نان به تنهایی افزایش پیدا‌ نکرده و به تبع گران شدن عوامل و مواد اولیه نان نیز  با افزایش قیمت اجباری مواجه شده‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اتحادیه نانوایان استان اصفهان افزود: علت این افزایش قیمت نان افزایش هزینه‌های واحد نانوایی است که می‌توان به افزایش دستمزد کارگر، افزایش قیمت حامل‌های انرژی و افزایش قیمت مواد اولیه به غیر از آرد و افزایش اجاره بهای واحدهای نانوایی اشاره کرد، زیرا آرد از طرف دولت سوبسید داده می‌شود و نرخ آن ثابت است و افزایش نمی‌یابد و کیفیت آرد هیچ تغییری نکرده‌است.

,

وی ابراز داشت: کارشناسان اتحادیه نانوایان، خیلی کمتر از آنچه می‌شد افزایش قیمت نان را محاسبه کردند، چون آرد ما دولتی است، از اوایل سال جاری ۴۲ درصد هزینه بیمه افزایش پیدا کرده است، با این حال افزایش قیمت نان از تاریخ ۲ مردادماه سال جاری به ما ابلاغ شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه