اخبار داغ

رییس اداره حفاظت محیط زیست مریوان:

لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای در مریوان کشف شد

لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای در مریوان کشف شد
رییس اداره حفاظت محیط زیست مریوان از پیدا شدن لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای کشته شده در این شهرستان خبر داد و گفت: تحقیقات و بررسی لازم برای شناسایی عامل مرگ این قلاده خرس در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، ابراهیم همت بلند با اعلام کشته شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای در مریوان، اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی در خصوص کشته شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای در حوزه روستای "بلچه سور" از توابع این شهرستان، اکیپی از یگان اداره حفاظت محیط زیست مریوان به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد خرس  برای رفع تشنگی و یافتن غذا به باغات منطقه نزدیک شده که متاسفانه با اسلحه شکاری مورد هدف قرار گرفته و کشته شده است.

,

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان با اشاره به اینکه تحقیقات  برای شناسایی عامل و یا عوامل شکار این حیوان توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان مریوان ادامه دارد، افزود: پرونده مقدماتی برای متهمان احتمالی این حادثه با همکاری نیروی انتظامی منطقه تشکیل شده و بررسی‌ها در حال انجام است.

,

همت بلند با تاکید براین که با افراد خاطی به شدت برخورد خواهد شد، از دوستداران حیات وحش خواست برای حفاظت از این گونه‌های ارزشمند جانوری، هرگونه تخلف مشاهده شده را به ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌ و یا از طریق شماره تماس ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه