اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد:

بسیجی‌ها در خط مقدم دفاع از سلامت/ تا زمانی که ویروس کرونا بیدار است ما نیز بیداریم

بسیجی‌ها در خط مقدم دفاع از سلامت/ تا زمانی که ویروس کرونا بیدار است ما نیز بیداریم
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد گفت: تمامی سالن‌های ورزشی بسیج که دارای پتانسیل لازم برای طرح واکسیناسیون‌ عمومی مردم را دارا باشند از جمله سالن نهم دی در شهرکرد، سالن صالحین فرخ‌شهر و سایر سالن‌های ورزشی حوزه‌های مقاومت بسیج این مجموعه را در اختیار معاونت بهداشت و درمان شهرستان شهرکرد قرار داده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرم نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ در رابطه با اقدامات بسیج و سپاه شهرستان شهرکرد در حوزه واکسیناسیون ملی افزود:مجموعه سپاه و بسیج علی الخصوص در شهرستان شهرکرد در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برای اجرای طرح شهید سلیمانی خدمات و اقدامات بسیار خوبی را امروزه برای طرح هایی که در زمینه مبارزه با بیماری کرونا بوده انجام داده است.

وی افزود: در سطح شهرستان شهرکرد تمامی حوزه ها و پایگاه های بسیج و حتی خود ستاد نواحی مکلف شده اند تا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند، اولین همکاری ما استفاده از ظرفیت بسیجیان و همکارن متخصص در حوزه بهداشت و درمان در سطح بسیج شهرستان شهرکرد بوده تا اغنا سازی و پیشگیری لازم را در سطح روستاها و بخش ها انجام گیرد.

نظری تصریح کرد: تمامی سالن‌های ورزشی بسیج که دارای پتانسیل لازم برای طرح واکسیناسیون سازی عمومی مردم استان را دارا باشند از جمله سالن نهم دی در شهرکرد، سالن صالحین فرخشهر و سایر سالن های ورزشی حوزه های مقاومت بسیج را در اختیار معاونت بهداشت و درمان شهرستان شهرکرد قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه طرح واکسیناسیون از تاریخ 24 تیرماه در سطح شهرستان شهرکرد با حضور سردار فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری افتتاح و آغاز بکار کرد افزود: دستور فرماندهی سپاه استان این بوده که همکاری لازم بصورت شبانه روزی در زمینه پیشگیری و درمان با دانشگاه علوم پزشکی استان شکل گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد هنمچنین افزود: بنا به دستور ستاد ملی کرونا ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شهرکرد در زمینه تردد و ورود خروج خودرو های غیر بومی نیز به مرکز استان با همکاری راهور و هلال احمر استان و شهرستان شهرکرد همکاری های لازم را انجام داده است و همچنین در زمینه درمان تزریق واکسیناسیون کرونا نیز همه امکانات و غرفه ها و سالن هایی که داریم در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد گرفت.

نظری با اشاره به اینکه هرجایی که دانشگاه علوم پزشکی استان در خواست کند سالن های صالحینمان را در اختیار آن سازمان قرار خواهیم داد تصریح کرد: تا کنون 3 مرکز از ما در خواست شده که یکی از آنها در داخل شهرستان شهرکرد و دو سالن دیگر در خارج از شهرکرد بوده و تا جایی که نیاز باشد و از ما کمک خواسته شود در کنار مسئولین و دوستان حوزه مبارزه با بیماری کرونا خواهیم بود.

وی ضمن تشکر از همراهی بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی عنوان کرد: همه دغدغه ما پاسداران و بسیجیان سپاه آقا قمر بنی هاشم(ع) استان، مردم هستند و مردم نباید آسیب ببینند ،حتی دستور اکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این بوده که سپاه و بسیج باید در کنار مردم باشند و به آنها خدمت کنند.

کرم نظری در انتها افزود: روزانه بین 300 الی 500 نفر در این مراکز واکسینه می شوند و تا زمانی که دانشگاه علوم پزشکی  نیاز داشته باشد و واکسینه سازی کامل همه ی گروه ها بالاخص گروه های آسیب پذیر صورت پذیرد، این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه