اخبار داغ

دستگیری عامل اصلی آتش‌سوزی‌های عمدی و تخریب اماکن دولتی در بندرعباس

دستگیری عامل اصلی آتش‌سوزی‌های عمدی و تخریب اماکن دولتی در بندرعباس
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان عامل آتش‌سوزی‌های درب اماکن دولتی در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سردار غلامرضا جعفری در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره آتش‌سوزی عمدی درب ورودی اماکن دولتی و یگان نظامی در بندرعباس و انتشار کلیپ‌های آن در رسانه‌های معاند بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با بررسی های اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه پلیسی، با تلاش شبانه‌روزی شب گذشته عامل اصلی تخریب و آتش سوزی درب‌های ورودی اماکن دولتی و شعار نویسی علیه مسئولان کشور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، متهم در یک عملیات ضربتی پلیسی در یکی از محلات بندرعباس دستگیر شد.
,
 
,
این مقام انتظامی استان اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی و تخصصی به عمل آمده ضمن اعتراف به آتش زدن درب ورودی چند اماکن دولنی، یک پایگاه مقاومت بسیج و همچنین به آتش کشیدن چند بنر و شعار نویسی علیه نظام و ارتباط گیری با گروهک‌های منافقین درخارج کشور که با هدایت انان اقدام می نموده معترف گردیده است.
,
 
,
فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: تحقیقات لازم بر روی متهم دستگیر شده جهت تکمیل اطلاعات و شناسایی و دستگیری دیگر همدستان و عوامل احتمالی این پرونده ادامه دارد که متعاقبا به سمع و نظر عموم خواهد رسید.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه