اخبار داغ

قهرمان کُشتی:

نتایج کشتی ایران در المپیک قابل قبول است

نتایج کشتی ایران در المپیک قابل قبول است
نادری، قهرمانی کُشتی گفت: انتظارات ما از ورزش کشتی بسیار زیاد است اما با این هزینه‌هایی که شده، فکر نمی‌کنم بهتر از این بتوان نتیجه گرفت چرا که متاسفانه در کشور ما برای کشتی، هزینه نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کسب یک مدال برنز و همچنین راهیابی یک کُشتی‌گیر فرنگی به فینال المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: انتظار از کشتی فرنگی در این رقابت‌ها کسب 3 مدال بود که تبدیل به 2 مدال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه مدال‌های به‌دست‌آمده در کشتی فرنگی با توجه به هزینه‌هایی که انجام شده، قابل قبول است، خاطرنشان کرد: نتایج به‌دست‌آمده در کشتی فرنگی در المپیک 2020 توکیو با توجه به مشکلاتی مانند عدم سرمایه‌گذاری، ویروس کرونا و سایر مشکلات، بد نبود و قابل قبول است.

,

نادری با بیان اینکه مسابقه دادن در آوردگاه المپیک بسیار سخت است، تصریح کرد: ضمن اینکه باید ببینیم چه داده‌ایم و چه می‌خواهیم چرا که هزینه و حمایت زیادی از کشتی نشده و به همین دلیل، بیش از این نمی‌توان انتظار داشت.

,

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی در خصوص کشتی آزاد ایران در المپیک توکیو گفت: در شته آزاد نیز فارغ از رنگ مدال‌ها 3 مدال برای کشورمان به‌ویژه در وزن‌های 85 ، 97 و 120 کیلوگرم پیش‌بینی می‌شود.

,

وی با بیان اینکه یکی از کشتی‌گیران به نام رضا عزیزی نیز کشتی‌های خوبی گرفته است، اظهار داشت: عزیزی اگر یک کُشتی را ببرد به فینال می‌رسد که در این صورت، انتظار کسب 4 مدال در رشته آزاد را داریم.

,

نادری خاطرنشان کرد: اگر به فینال نرسد، کارش سخت می‌شود و حتی شاید سوم هم نشود.

,

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی با بیان اینکه در مجموع کسب 3 مدال از 6 وزن، خوب و قابل قبول است، گفت: انتظارات ما از ورزش کشتی بسیار زیاد است اما با این هزینه‌هایی که شده، فکر نمی‌کنم بهتر از این بتوان نتیجه گرفت چرا که متاسفانه در کشور ما برای کشتی، هزینه نمی‌شود.

,

وی با بیان اینکه هزینه‌های کشتی فقط از بیرون تامین می‌شود و از طرف وزارت ورزش و جوانان و سایر نهادها حمایتی نمی‌شود، اظهار کرد: کُشتی مانند فوتبال و والیبال نیست که برای ان هزینه و سرمایه‌گذاری شود لذا بیش از این نمی‌توان از کشتی انتظاری داشت.

,

نادری خاطرنشان کرد: سرمایه‌های اصلی کشور در فوتبال و والیبال، سرمایه‌گذاری می‌شود و در نهایت نیز هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

,

وی با بیان انیکه پول‌های کلان به مربیان خارجی در فوتبال و والیبال پرداخت می‌شود که هیچ خروجی ندارد، تصریح کرد: دریافتی یک مربی خارجی فوتبال یا والیبال به اندازه کل هزینه‌های کشتی کشور است.

,

نادری ابراز کرد: اگر واقعاً برای ورزش کشتی کشور هزینه شود، همانطور که در گذشته نیز جواب گرفته‌ایم بعد از این هم می‌توانیم جواب بگیریم چرا که این ظرفیت در کشتی وجود دارد اما نیازمند حمایت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه