اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

فرار حامیان دولت قبل از شکست اعتماد به آمریکا با پروژه شرق ستیزی

فرار حامیان دولت قبل از شکست اعتماد به آمریکا با پروژه شرق ستیزی
جریان رسانه ای حامی دولت در پی فرار از شکست سیاست های 8 ساله اعتماد به اروپا و آمریکا در پروژه ای هماهنگ غرب ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و بی امان به جریان سیاسی شرق می تازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آخرین دیدار اعضای کابینه دوازدهم با رهبر انقلاب در حالی برگزار شد که سخنان رهبری یک شاه بیت اصلی داشت؛ ایشان در آخرین دیدار با دولت دوازدهم تجربه‌ی دولت دکتر روحانی در اعتماد به غرب را برای آیندگان عبرت‌آموز خوانده و تأکید کردند «در این دولت معلوم شد که اعتماد به غرب جواب نمیدهد».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این سخنان رهبری در رسانه های داخلی و خارجی بازتاب بسیاری داشت اما در سوی دیگر جریان رسانه ای حامی دولت و اصلاح طلبان قرار گرفت تا برای فرار از شکست اعتماد به غرب پروژه شرق ستیزی را کلید بزنند.

,

روزنامه جمهوری اسلامی در آستانه مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب در مقاله ای نوشت: شرق نیز همانند غرب قابل اعتماد نیست.

,

این روزنامه نوشت روسیه و چین را هم می شناسیم، که هیچ گاه نسبت به تعهداتشان نسبت به جمهوری اسلامی ایران پایبند نبودند و همواره منافع خود را در نظر گرفتند.

,

این فضاسازی ها که طی روزهای اخیر شکل گرفت به نظر می رسد برای کاهش فشار شکست اعتماد به غرب است درحالی که رسانه های اصلاح طلب پیش از این آنچنان بر دوستی ایران و آمریکا زیر سایه برجام و مذاکرات اصرار داشتند که در جریان مذاکرات «امضا کری تضمین است» تیتر رسانه های اصلاح طلب شد.

,

به نظر می رسد حامیان غرب به دنبال آن هستند که در آستانه آغاز به کار دولت سیزدهم روابط ایران با چین و روسیه را که از قضا مناسبات اقتصادی و تجاری مطلوبی دارند را تحت تاثیر قرار داده تا از این گذر از زیر بار سنگین شکست اعتماد به غرب را فرار کنند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه