اخبار داغ

فرماندار شهرستان بجنورد اعلام کرد؛

اولین تذکر قانونی به شورای جدید شهر بجنورد

اولین تذکر قانونی به شورای جدید شهر بجنورد
غلامرضا عوض‌زاده گفت: اعضای جدید شورای شهر بجنورد بخاطر معرفی و رسانه ای کردن سرپرست برای شهرداری بجنورد، قبل از آیین تحلیف اعضای شورا و انتخاب هیات رییسه، تذکر قانونی گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا عوض زاده، فرماندار شهرستان بجنورد در پاسخ به این سوال عصراترک که قبل از تحلیف، اعضای دوره ششم شورای شهر بجنورد سرپرست منتخب خود را برای شهرداری بجنورد معرفی و رسانه ای کرده اند، آیا این رویه وجاهت قانونی دارد یا خیر؟ اظهار کرد: قانون به صراحت اعلام کرده است که پس از انجام تحلیف اعضای جدید شورای شهرها، در جلسه ای رسمی با حضور فرماندار و یا نماینده فرماندار، اعضای هیات رییسه، شوراها انتخاب شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

عوض زاده افزود: پس از آن، اعضای هیات رییسه جدید شورای شهرها می توانند به طور رسمی شهردار فعلی را ابقا و یا یک سرپرست جدید را معرفی کنند.

,

وی یادآور شد: در شهرهای بیش از 200 هزار نفر جمعیت، انتخاب شهردار جدید به دلیل انجام استعلامات و صدور حکم آن توسط وزیر کشور زمان بر است، بنابراین برای مدیریت امور شهرداری یا شهردار فعلی ابقا و یا اینکه سرپرست معرفی شود.

,

فرماندار شهرستان بجنورد در ادامه عنوان کرد: با این وجود، در مرکز خراسان شمالی، اعضای جدید شورای شهر بجنورد قبل از انجام تحلیف، سرپرست جدید برای شهرداری بجنورد را معرفی و رسانه ای کرده اند، درحالیکه طبق قانون آنان می بایست سرپرست جدید برای شهرداری بجنورد را پس از انجام تحلیف خود، معرفی و رسانه ای می کردند.

,

عوض زاده تصریح کرد: اعضای جدید شورای شهر بجنورد در انجام این اقدام با عجله رفتار کردند که به این اقدام آنان نیز تذکر قانونی داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه