اخبار داغ

با افزایش بیش از ۳۰ هزار واحدی؛

شاخص کل به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی رسید/مقاومت بورس شکست و شاخص هم‌وزن هم مثبت شد

شاخص کل به کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی رسید/مقاومت بورس شکست و شاخص هم‌وزن هم مثبت شد
در معاملات امروز سیگنال‌های مثبت به دولت جدید ادامه داشت و شاخص هم وزن با ۱۳۳۳ واحد افزایش به ۲۵۴ هزار و ۵۲۶ واحد رسیده و شاخص کل از کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد گذشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در نیمه اول بازار در روز جاری بیشتر شاخص‌های بورس با افزایش مواجه شدند و شاخص کل با بیش از ۳۰ هزار واحد افزایش به یک میلیون و ۴۰۲ هزار و ۳۶۸ واحد رسید.

شاخص وزنی، ارزشی با ۶۶۹۵ واحد افزایش به ۳۵۱ هزار و ۳۸۱ واحد و شاخص کل هم وزن با ۲۱۱۰ واحد افزایش به ۴۰۲ هزار و ۷۹۹ واحد رسید.

به این ترتیب، در نیمه اول داد و ستد‌های امروز بورس، در ۵۳۲ هزار و ۸۳۳ نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۹ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

نماد‌های شاخص‌ساز در بورس امروز شامل پتروشیمی خلیج‌فارس، ملی‌مس، شستا، هلدینگ معدنی خاورمیانه، گل‌گهر، چادرملو، و هلدینگ نفت و گاز و پترشیمی تأمین بودند و بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند

در فرابورس ایران هم شاخص کل امروز با ۲۸۱ واحد رشد به رقم ۲۰ هزار و ۱۹۳ واحد رسید.

امروز ارزش بازار فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۱۰۳ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۴ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۴۳۸ هزار فقره معامله و به ارزش ۳ هزار و ۳۹۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نماد‌های آریا ساسول، گهرزمین، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان، بیمه تجارت نو و گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس ایران را داشته‌اند.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه