اخبار داغ

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

نگران مشکل کمبود دارو در آینده هستیم/شیب افزایش مبتلایان کرونا بسیار سریع است

نگران مشکل کمبود دارو در آینده هستیم/شیب افزایش مبتلایان کرونا بسیار سریع است
قباد محمدی گفت: شیب افزایش مبتلایان کرونا بسیار سریع است برهمین مبنا نگران هستیم مشکل کمبود دارو در آینده گریبانگیر ما شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قباد محمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، درباره کمبود سرم و برخی اقلام دارویی برای بیماران کرونایی اظهار داشت: دو هفته پیش با یکی از شرکت‌های توزیع و پخش دارو، توافق تامین سرم برای بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در قبال پرداخت وجه نقد منعقد شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه امیدواریم در بخش بستری دچار کمبود سرم نشویم، افزود: با توجه به افزایش بیماران کرونایی به صورت بستری و سرپایی مصرف سرم در استان به شدت رشد داشته است.

محمدی تصریح کرد: در حال حاضر از نظر تأمین سرم مشکل جدی نداریم و ظرف چند روز آینده محموله سرم وارداتی به کشور وارد خواهد شد و به داروخانه های سرپایی تحویل داده می شود.

وی عنوان کرد: در خصوص باقی داروهای اصلی در درمان کرونا مشکل جدی نداریم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: شیب افزایش مبتلایان کرونا بسیار سریع است برهمین مبنا نگران هستیم مشکل کمبود دارو در آینده گریبانگیر ما شود.

محمدی خاطرنشان کرد: همکاران ما به صورت شبانه روز در تلاش هستند تا در آینده مشکل کمبود دارو رخ ندهد اما شیب افزایش بیماران سرپایی و بستری بسیار شدید است.

وی افزود: از مردم عزیز کرمانشاه خواهشمندیم برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان استان از حضور در دور همی، مهمانی و مسافرت پرهیز کنند و توجه داشته باشند که کرونای نوع دلتا همه کشور را دربرگرفته، شوخی بردار نیست و جان همه را به خطر می اندازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه