اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اراک خبر داد

فعالیت۳۶۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف در اراک

فعالیت۳۶۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف در اراک
مهجوری گفت: استقبال جوانان اراکی از اردوهای جهادی بسیج در طی این سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده و خوشبختانه بیش از ۳۶۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف فعالیت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در آیین سرکشی از اردوهای جهادی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی فهمیده یک در روستای مرزیجران گفت: استقبال جوانان اراکی از اردوهای جهادی بسیج در طی این سال های اخیر بسیار چشمگیر بوده و خوشبختانه بیش از ۳۶۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
مهجوری اظهار کرد: یکی از اقشاری که همواره در اجرای اقدامات جهادی پیشتاز بوده دانش آموزان بسیجی هستند که در عرصه های مختلفی خصوصا سازندگی، فرهنگی و آموزشی فعالیت می کنند و این حضور در ایام تابستان چشمگیرتر است. دانش آموزان با حضور موثرشان از آثار و برکات تربیتی و معنوی اردوهای جهادی بسیج بهره مند می شوند.
,
 
,
وی ادامه داد: گروه جهادی امام رضا(ع) که جمعی از نوجوانان بسیجی و متدین در آن حضور دارند با هدایت های حوزه بسیج دانش آموزی فهمیده یک طی این سال ها فعالیت های اثرگذار و چشمگیری انجام داده اند.
,
 
,
فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: ابتدای تابستان گروه جهادی امام رضا(ع) با حضور در روستاهای اراک فعالیت در بخش های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و مذهبی در دستور کار گذاشته اند و با برگزاری اردوهای پنج روزه حجم عظیمی از دانش آموزان را در این اردوها پوشش دادند.
,
 
,
مهجوری بیان کرد: امروز در جمع نوجوانان با صفا و بسیجی گروه جهادی امام رضا(ع) مستقر در روستای مرزیجران حاضر شدیم و علاوه بر مشاهده فضای معنوی و صمیمیت بین جهادگران بسیجی تلاش آنها برای خدمت به مردم و ولی نعمتان را از نزدیک مشاهده نمودیم که کاملا قابل تقدیر است.
,
 
,
وی یادآور شد: یکی از مهمترین اقدامات گروه جهادی امام رضا(ع) در روستای مرزیجران جهاد علمی است که جمعی از معلمین بسیجی برای تدریس به دانش آموزان بازمانده از تحصیل اقدام می کنند و امیدواریم این جهاد علمی در راستای رفع مشکلات آموزشی دانش آموزان این روستا موثر واقع شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه