اخبار داغ

فرماندار گچساران مطرح کرد:

آخرین وضعیت تونل دیل گچساران/پروژه هایی که چهره گچساران را متحول می کنند

آخرین وضعیت تونل دیل گچساران/پروژه هایی که چهره گچساران را متحول می کنند
اتابک گفت:اعتبارات خوبی در سطح شهرستان تخصیص یافته است که نیاز است که هرچه زودتر موافقت نامه ها رد و بدل شود و اقدام به کار شود،به جد پیگیرهستیم که گچساران در بحث پروژه ها نیز به سمت یک کارگاه عمرانی پیش برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا اتابک؛ فرماندار گچساران در گفتگو با صبح زاگرس، در خصوص آخرین وضعیت پروژه جاده گچساران به گناوه گفت: راه ارتباطی از مسیر بندر گناوه به سمت گچساران در چند قطعه تعریف شده است که عملیات زیرسازی قطعه ای به طول 10کیلومتر با پیمانکاری آقای بخشایی در حال انجام است که به آسفالت روستای قلعه گلاب در این شهرستان نیز وصل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:مسیر جاده اصلی و ترانزیتی گناوه به گچساران به هشت قطعه تقسیم شده که برخی در شهرستان گچساران و برخی هم در حوزه گناوه است و در قطعه ای که کار انجام می شود عملیات خاکبرداری و زیر سازی حدود 5کیلومتر انجام شده که با این سرعت عمل در پروژه به زودی هم به نتیجه خواهیم رسید.

,

اتابک تصریح کرد:این پروژه از محل اعتبارات ملی اجرا می شود، که محور گناوه _گچساران_چرام را به محور دهدشت _پاتاوه متصل می کند، به هرحال این پروژه فعال است و اعتبارات و تخصیص های خوبی هم دارد و در حال حاضر نیز40دستگاه راه سازی در این منطقه مشغول به کار هستند.

,

وی در خصوص آخرین وضعیت تونل دیل هم گفت: پروژه تونل دیل هم یک موضوع کاملا تخصصی است و به حوزه شرکت زیرساخت راه و شهرسازی برمیگردد،چرا که بحثی درباره نشت گاز در این پروزه مطرح شده که بایستی هم تخصصی به این موضوعات پرداخته شود.

,

فرماندار گچساران ادامه داد:به هرحال به جد پیگیر قضیه هستیم و با استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم مکاتبات و جلساتی نیز در این خصوص برگزار کردیم ،به هرحال باید ببینیم که نماینده جدید شهرستان نیز چه اقداماتی برای رفع این مشکلات می توانند انجام بدهند تا به یک جمع بندی دقیق برسیم.

,

اتابک گفت:این جاده ترانزیتی دارای کد اعتباری و یک پروژه ملی به شمار می رود اما بحث نشت گاز در تونل دیل نیازمند کار کارشناسی دقیق است، هرچند منتظر جواب آزمایشات هستیم که شرکت مشاور نیز یک جواب رسمی به دستگاه مجری (موسسه حرا )بدهد که به لحاظ فنی ادامه پروژه نیز شکل بگیرد.

,

فرماندارگچساران تصریح کرد:فعلا مقدمات کار انجام و پیگیری هایی هم صورت گرفته و امیداواریم که نتیجه دهد،البته بازهم کار تونل دیل تخصصی است بنابراین ما وظیفه پیگیری پروژه را در دستور کار داریم.

,

وی در ادامه نیز بیان کرد: تلاش براین است که سایر پروژه هایمان را در این شهرستان فعال کنیم که درحال حاضر در حوزه راه فعال هستیم و در حوزه آب باید به سمت مناقصات برویم ،الحمدالله اعتبارات خوبی در سطح شهرستان تخصیص یافته است که نیاز است که هرچه زودتر موافقت نامه ها رد و بدل و نیز اقدام به کار شود،به جد پیگیر هستیم که گچساران در بحث پروژه ها نیز به سمت یک کارگاه عمرانی پیش برود.

,

خبرنگار: یاسرمرادی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه