اخبار داغ

رضایی در دیدار رئیس مجلس سوریه:

ایران در کنار بدترین تروریست‌ها ایستادگی کرده است

ایران در کنار بدترین تروریست‌ها ایستادگی کرده است
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: چهل سال است که جمهوری اسلامی ایران و سوریه مانند دو برادر در برابر تجاوزات استعمارگران و ایجاد صلح و امنیت همکاری می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، محسن رضایی، در دیدار دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام «حموده صباغ» رئیس پارلمان سوریه و هیئت همراه دیدار و پیرامون مسائل مهم منطقه و گسترش همکاری‌های فی مابین گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
همچنین، در این دیدار رضایی با خوش‌آمدگویی به رئیس مجلس و هیئت پارلمانی سوریه گفت: چهل سال است که جمهوری اسلامی ایران و سوریه مانند دو برادر در برابر تجاوزات استعمارگران و ایجاد صلح و امنیت همکاری می‌کنند، در این چهار دهه دستاوردهای خوبی داشته‌ایم، ما در کنار هم در برابر بدترین تروریست‌ها ایستادیم.
,
 
,
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: ما در برابر دشمنانی مقاومت کردیم که کودکان خردسال را به شهادت می‌رساندند، مشروعیت ما و شما، مشروعیتی انسانی است و همه مردم عالم از همکاری ایران و سوریه در برابر دشمنان بشریت تشکر می‌کنند، همه افراد از هر ملیت از شکست داعش و جبهه النصره خوشحال شدند، این خدمت به همه انسان‌ها بود.
,
 
,
رضایی گفت: دولت ایران و سوریه در نبرد با تروریست‌ها به همه مردم جهان خدمت کردند، اگر داعش و تروریست‌ها، دمشق و بغداد را تصرف می‌کردند، فجایع انسانی دردناکی شکل می‌گرفت و خطر بزرگی انسانیت را در بر می‌گرفت، ما برای سربلندی بشریت جنگیدیم.
,
 
,
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما همچنان برای گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی آماده‌ایم، اکنون روابط تجاری دو طرف ضعیف است، دشمنان ما و شما می‌خواهند روابط ما را در همین حدود متوقف کنند و توسعه پیدا نکند.
,
 
,
همچنین، «حموده صباغ» در این دیدار با اظهار خوشنودی از سفر خود گفت: رئیس‌جمهور سوریه به بنده افتخار و مأموریت دادند تا به نمایندگی از مردم و مجلس سوریه، در مراسم تحلیف آیت‌الله رئیسی شرکت کنم و از دیدار با شما بسیار خوشنودم. بین ما و شما روابط دیرین مستحکم و راهبردی وجود دارد. روابط بین دو کشور، ارتباط دو ملت است و خون جوانان دو کشور برادر برای دفاع از ملت سوریه علیه نیروهای اهریمنی به زمین ریخته است. ما سرنوشت واحدی داریم و در تلاش مشترک هستیم. پیروزی از ماست زیرا ما در راه حق قدم بر می‌داریم و خدا حامی حق‌طلبان است.
,
 
,
رئیس پارلمان سوریه گفت: دشمنان ما، در تلاش برای سلطه بر ملت‌های آزاده هستند. ان‌شاءالله بدخواهان در تلاش‌های خود شکست خواهند خورد. آرزو می‌کنم در دوره جدید، گام‌های موثری برای پیوند بیشتر و گسترش همکاری‌ها برداشته شود.
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه