اخبار داغ

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد:

دلال سیمان در یزد را معرفی کنید، حتما برخورد قاطع می‌کنیم

دلال سیمان در یزد را معرفی کنید، حتما برخورد قاطع می‌کنیم
افشارپور معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد گفت: بدون شک اگر دلالی وجود داشته باشد، اعلام خواهیم کرد که به این افراد سند اعطا نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افشارپور معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، به مشکلات سیمان که در مدت اخیر در استان یزد به وجود آمده بود اشاره کرد و گفت: با توجه به هماهنگی های استانی که انجام شده، مشکلات کارخانه سیمان مهریز حل و میزان تولید این کارخانه که حدود 2هزار تن است، در بین عوامل در سطح استان یزد توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به اینکه اعطای مجوز به شرکت های توزیع و پخش سیمان از سوی سازمان صمت صورت می گیرد و اصلا بحث دلالی و ایجاد دلال نیست، افزود: سازمان صنعت و معدن و تجارت طبق قوانینی که دارد به افرادی که شرایط لازم را داشته باشند به عنوان شرکت توزیع و پخش سیمان مجوز اعطا می کند.

,

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان یزد اذعان داشت: پس از تایید وزارت خانه، پروانه فعالیت از سوی سازمان صمت به فرد داده می شود تا بتواند کار خود را آغاز کند و این شخص دلال نیست بلکه یک واحد راه اندازی شده در جهت توزیع و پخش سیمان است.

,

معاون بازرگانی سازمان صمت استان یزد یکی از مشکلات کنونی در بحث سیمان را عاملین توزیع دانست و افزود: جلسه‌ای با حضور رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی برگزار و نسبت به حل این مسئله رسیدگی خواهیم کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه اگر دلالی در بحث سیمان وجود داشته باشد برخورد خواهیم کرد، افزود: بدون شک اگر دلالی وجود داشته باشد، اعلام خواهیم کرد که به این افراد سند فعالیت اعطا نشود.

,

سخنگوی ستاد تنظیم بازار استان یزد گفت: ما به عنوان سازمان صنعت و معدن و تجارت سیمان را به کسانی می دهیم که مجوز دارند تا بتوانیم برروی آنها نظارت داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه