اخبار داغ

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

وزرای پیشنهادی باید متناسب با شعارهای رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی باشد

وزرای پیشنهادی باید متناسب با شعارهای رئیس جمهور در تبلیغات انتخاباتی باشد
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیار در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بعد از قانون و فرمایشات امامین انقلاب، برنامه‌هایی است که دولت به وسیله آن از مردم رای گرفته است، گفت: وزرای پیشنهادی باید متناسب با شعارها و برنامه‌های دولت در زمان تبلیغات انتخاباتی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ مبنی بر تسریع در تشکیل کابینه دولت، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با تمام توان و ظرفیت برای تحقق این مهم کمک می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه با تمام قوا برای بررسی وزاری پیشنهادی و تسریع در تشکیل کابینه کمک خواهیم کرد، تصریح کرد: البته تسریع به این مفهوم نیست که به سرعت به تمام وزرای پیشنهادی رای اعتماد می‌دهیم.

,

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه برنامه‌های وزرای پیشنهادی با قوت و تمام‌وقت بررسی خواهد شد، خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات مجلس در روزهای تعطیل و یا خارج از وقت‌های عادی بستگی به برنامه‌ریزی هیات‌رئیسه دارد اما اگر روزهای تعطیل هم جلسه باشد، حاضر خواهیم بود.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معیار در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی بعد از قانون و فرمایشات امامین انقلاب، برنامه‌هایی است که دولت به وسیله آن از مردم رای گرفته است، گفت: وزرای پیشنهادی باید متناسب با شعارها و برنامه‌های دولت در زمان تبلیغات انتخاباتی باشد.

,

وی افزود: آیت‌اله رئیسی برای عملیاتی کردن شاخص‌های و برنامه‌هایی از مردم رای گرفته و افرادی که برای تصدی وزارتخانه‌ها معرفی می‌کند نیز باید با آن شاخصه‌ها تناسب داشته باشد.

,

حجت‌الاسلام باقری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ مبنی بر اینکه میهن عزیز تشنه خدمت و حرکت جهشی است، خاطرنشان کرد: کارها با فعالیت‌های عادی به پیش نرفته و این نشان می‌دهد که حجم کار زیاد است یعنی باید وقت بیشتری برای حل مشکلات کشور گذاشته شود.

,

وی تصریح کرد: فرمایشات رهبر انقلاب به این معنی است که سمت و سوی تمام فعالیت‌ها باید به صورت جهشی و جهادی در راستای خدمت صادقانه به مردم باشد.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های نظام جمهوری اسلامی از هر جهت طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیار بیشتر از مشکلات است، گفت: برای مثال؛ یکی از این ظرفیت‌ها بازار بورس بود که مردم با اعتماد به دولت، سرمایه خود را وارد این بازار کردند.

,

وی با بیان اینکه ورود مردم به بورس نشان داد که به لحاظ سرمایه‌گذاری می‌توانند به نظام کمک کنند، خاطرنشان کرد: اما متاسفانه به درستی از این ظرفیت استفاده نشد و طبیعی است که سبب ایجاد بی‌اعتمادی شد.

,

حجت‌الاسلام باقری تصریح کرد: بنابراین ظرفیت‌ها بسیار زیاد است اما متاسفانه هم مورد غفلت واقع شده هم برنامه‌ریزی صحیح صورت نگرفته و هم این ظرفیت‌ها سوزانده شده‌اند که با تلاش‌های دولت جدید، اعتماد از دست رفته مردم باید احیا شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه