اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

کنترل نقدینگی، شرطی نکردن اقتصاد و ایجاد اشتغال جزء اولویت های دولت سیزدهم باشد

کنترل نقدینگی، شرطی نکردن اقتصاد و ایجاد اشتغال جزء اولویت های دولت سیزدهم باشد
سلیمی گفت: دولت باید به دنبال تحول در حوزه های مختلف اقتصادی و مدیریتی باشد و در زمینه کنترل تورم، ایجاد اشتغال و رها کردن اقتصاد از شرطی شدن اقدامات موثری انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با دیارآفتاب با اشاره به اولویت هایی که باید مد نظر دولت سیزدهم باشد، گفت: آقای رئیسی در مراسم تنفیذ اولویت های مهمی را مطرح کرد. دولت باید به دنبال تحول در حوزه های مختلف اقتصادی، مدیریتی، مباحث سیاسی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی افزود: در مبحث اقتصادی، یکی از اولویت های اصلی کنترل نقدینگی است؛ چرا که نقدینگی اقتصاد ایران بسیار سرسام آور است و اگر کنترل نشود تورم بسیار زیادی را به دنبال دارد که باعث به وجود آمدن مصیبت هایی می شود. همچنین باید اقتصاد را از شرطی شدن و وابستگی به مسائل سیاسی و دیپلماتیک، خارج کرد.
,
 
,
سلیمی با اشاره به لزوم اصلاح و تعمیر زیرساخت ها مانند برق و گاز، تصریح کرد: ورود هر چه سریعتر به حوزه اشتغال و جلوگیری از بیکاری موضوع دیگری است که دولت جدید باید به آن بپردازد؛ چرا که دولت روحانی آسیبی جدی به این حوزه وارد کرده و آقای جهانگیری هم به عدم توفیق دولت در زمینه اشتغال اعتراف کرد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اینها مسائلی است که باید دولت جدید بر روی آنها تمرکز کند و در اولویت قرار دهد. مجلس هم آمادگی دارد تا با حفظ استقلال، دولت را در خدمت به مردم همراهی کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه