اخبار داغ

در پی قطعی چندین روزه آب روستاهای شهرستان لنده صورت گرفت:

ورود سپاه ناحیه لنده به موضوع قطع آب روستاهای شهرستان لنده +تصاویر

ورود سپاه ناحیه لنده به موضوع قطع آب روستاهای شهرستان لنده +تصاویر
در پی قطعی چندین روزه آب در روستاهای بخش مرکزی و موگرمون شهرستان لنده فرمانده سپاه ناحیه لنده با حضورردر محل ایستگاه چاه های انتقال آب در موگرمون به بررسی میدانی علت قطعی آب پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، در پی قطعی چندین روزه آب در روستاهای در بخش مرکزی و موگرمون و پیگیری ها و مطالبات گسترده شهروندان از طریق مسولان به خصوص فرمانده سپاه ناحیه لنده برای بررسی آخرین وضعیت  مشکلات قطعی آب، امروز ظهر نیز فرمانده سپاه ناحیه لنده با حضور در محل ایستگاه پمپاژ انتقال آب موگرمون با بررسی میدانی ضمن تائید خرابی چاه شماره دو بر روند تسریع در تعمیر چاه مذکور تاکیدکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرهنگ روح الله ویسی اظهارکرد: این گونه مشکلات در حوزه ادارات خدمات رسان کاملا طبیعی است ولی مسولان استانی باید نسبت به انتقال دستگاه ها و تجهیزات لازم نهایت همکاری را به ادارات به خصوص ادارات آب و فاضلاب که سهم مهمی در تامین آب شرب شهروندان در فصل گرما دارند را چندین برابر داشته باشند.

,

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: حجم انتقادات و گلایه های در فضای مجازی همیشه بوده و هست بدون اینکه از وضعیت و علل حادث شدن یک مشکل را مورد بررسی قرار دهند که نباید از تلاش های زحمت کشان ادارات خدمات رسان که شبانه روز درحال فعالیت هستند غافل بود.

,

در ادامه نیز سید ایمان روشنکفر گفت: یکی از مهمترین دلیل قطعی این روزها بحث افت فشار چاه ها و مشکل حادث شده در چاه شماره دو ایستگاه موگرمون بود که متاسفانه به دلیل مشکل فنی حادث شده است که به همین دلیل شاهد تاخیر در خدمات رسانی به شهروندان هستیم.

,

وی افزود: این گونه حوادث در بحث خدمات رسانی یک امر کاملا طبیعی است ولی متاسفانه وقتی با کمبودامکانات و تجهیزات مواجه باشیم این مشکلات چندین برابر می شود چرا که باید با استان و سایر شهرستان ها برای استقرار جرثقیل و سایر تجهیزات هماهنگی کنیم.

,

رئیس آب و فاضللاب شهرستان لنده گفت: تمام تلاش شبانه روزی ما این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف کنیم تا شهروندان به خصوص در این روزهای گرم تابستان فشار کمتری را متحمل شوند.

,

وی در ادامه گفت: تمام تلاش ما برای رفع مشکلات چاه و پمپاژآب برای امروز و فردا با تلاش شبانه روزی در حال اجرا است که امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن آب را به همه روستاهای شهرستان برسانیم.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
خبرنگار: اسماعیل میری
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه