اخبار داغ

رییس کارخانه قند شیروان:

پیش بینی تامین ۳۲۵ هزار تن چغندر برای کارخانه قند شیروان، طی سال جاری

پیش بینی تامین ۳۲۵ هزار تن چغندر برای کارخانه قند شیروان، طی سال جاری
هادی کاظمیان گفت: کارخانه قند شیروان از محصول تولیدی چغندرقند کشت بهاره امسال، تا به کنون 74 هزار تن چغندر تامین و خریداری کرده است و پیش بینی می شود که تا حدود 250 هزار تن دیگر چغندر را تامین و خریداری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی کاظمیان، رییس کارخانه قند شیروان در گفت و گو با عصراترک اظهار کرد: در کارخانه قند شیروان عمده محصولی که تولید می شود شکر سفید است که البته در این کارخانه دو محصول تفاله، ملاس نیز به عنوان محصولات جانبی تولید می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, عصراترک,

کاظمیان در ادامه عنوان کرد: این کارخانه امسال برای خط تولید شکر سفید حدود 150 هزار تن قرارداد خرید چغندرقند با چغندرکاران خراسان بزرگ و تعدادی دیگر از استان ها را منعقد کرد.

,

وی افزود: البته این کارخانه امسال در حدود 250 هزار تن چغندر با قیمت آزاد از چغندرکاران کشور خریداری خواهد کرد.

,

رییس کارخانه قند شیروان گفت: این کارخانه تا به کنون 74 هزار تن چغندرقند ناخالص از محصول کشت بهاره چغندرکاران را خریداری کرده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته این کارخانه توانست 200 هزار تن چغندرقند تامین و دریافت کند.

,

در عین حال، کاظمیان یادآوئر شد: این کارخانه در سال جاری 56 هزار تن شکر خام را نیز برای دولت تصفیه کرده است و به دولت تحویل داده است.

,

به گزارش عصر اترک، ظرفیت جذب محصول چغندر قند در کارخانه قند شیروان برای تبدیل به محصولات شکرسفید و دیگر محصولات جانبی 400 هزار تن در سال است.

,

انتهای پیام/قهرمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه