اخبار داغ

رئیس‌ جمهور: ایران برای تعمیق صلح و ثبات در منطقه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

رئیس‌ جمهور: ایران برای تعمیق صلح و ثبات در منطقه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند
آیت الله رئیسی با تاکید بر تلاش همه جانبه برای صلح و امنیت پایدار در منطقه، گفت: درگیری و تنش را به نفع هیچ کس نمی دانیم و برای تعمیق صلح و ثبات بین کشورهای منطقه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنج شنبه در دیدار «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان با اشاره به اهمیت توسعه روابط دو کشور، گفت: با همکاری و همراهی یکدیگر می توانیم گام های بلندی در جهت منافع دو کشور و دو ملت برداریم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس جمهور، ظرفیت های ایران و ارمنستان را در زمینه های مختلف اقتصادی، تجاری، علم و فناوری مورد اشاره قرار داد و گفت: مصمم هستیم  طرح ها و پروژه های مشترک را هر چه سریعتر تکمیل و در خدمت رفاه و آسایش دو ملت قرار دهیم. 
,
 
,
رئیسی خاطرنشان کرد: اراده دو دولت بر مبنای توسعه روز افزون مناسبات و همکاری های دو جانبه و منطقه ای است و با همدلی و همراهی در این مسیر حرکت خواهیم کرد. 
,
 
,
آیت الله رئیسی با تاکید بر تلاش همه جانبه برای صلح و امنیت پایدار در منطقه، اظهار داشت: درگیری و تنش را به نفع هیچ کس نمی دانیم و برای تعمیق صلح و ثبات بین کشورهای منطقه از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.  
,
 
,
نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان نیز در این دیدار با تبریک مجدد انتخاب آیت الله رئیسی، با بیان اینکه برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران اهمیت و جایگاه ویژه ای قائل هستیم، گفت: اطمینان داریم در دوره جدید، روند توسعه روابط دو کشور شتاب خواهد داشت. 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: ایروان بالاترین سطح آمادگی را برای توسعه و تحکیم روابط با تهران در راستای منافع متقابل دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه