اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

هیچ وجه مشترکی با رژیم صهیونیستی نداریم/ رسانه ها فضای عمومی برای برگزاری کنگره ملی شهدا را فراهم کنند

هیچ وجه مشترکی با رژیم صهیونیستی نداریم/ رسانه ها فضای عمومی برای برگزاری کنگره ملی شهدا را فراهم کنند
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت:هیچ وجه مشترکی با رژیم صهیونیستی نداریم،چه دلیلی دارد وقتی اقتدار یک کشور در دنیا در مقابل چشم همه به نمایش گذاشته میشود، کسی مطلبی را از روی جهل انتشار دهد که به عظمت ما خدشه وارد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام شامگاه شنبه در ویژه برنامه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: انقلاب اسلامی جبهه استکبار را به چالش کشانده و امروز بهترین فرصت است که این الگو به جامعه بشریت معرفی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: در سال های اخیر دشمنان غربی با حامیان صهیونیستی خود به منظور جلوگیری از ارائه الگوی انقلاب اسلامی به دنیا به میدان آمده و همه ظرفیت ها را پای کار آوردند و از تمامی ابزارها و راهبردها استفاده کرده اند، البته ملت ایران در بسیاری از صحنه ها به پیروزی رسیده و دستاوردهای زیادی نیز داشته اند. امروز صهیونیست ها از ایران اسلامی در هراس هستند.

,

سردار شاکرمی افزود:هیچ وجه مشترکی با رژیم صهیونیستی نداریم،چه دلیلی دارد وقتی اقتدار یک کشور در دنیا در مقابل چشم همه به نمایش گذاشته میشود، کسی مطلبی را از روی جهل انتشار دهد که به عظمت ما خدشه وارد شود؟

,

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: در دموکراسی ترین کشورها هم باید ها و نبایدهایی برای نوشتن وجود دارد.

,

وی ادامه داد: برخی حرکتی کردند که نماد اقتدار و حرکت پر شکوه ما زیر سوال رود و مطلبی را نوشتند که دو پهلو ذهن ها را خراب کند.

,

سردار شاکرمی همچنین در پایان با اشاره به کنگره ملی سرداران و سه هزار شهید استان ایلام نیز گفت: ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و سیره شهدا، نظام اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند. ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس در راستای اهداف این کنگره عظیم با جدیت در استان دنبال می شود و نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در این راستا با اهمیت است.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه